Horse&Business 3/2022
jakimi są konie, ma tu z pewnością ogromny potencjał. Pokazywanie ich w naturalny sposób i ujmowanie ich szla - chetności na filmikach nie jest zapewne łatwe – ale może oczarować odbiorców. A tym samym przyciągnąć ich do konkretnego profilu. Niezbadane wyroki algorytmów Niewątpliwie każde medium społecznościowe lubi, jeśli dany profil jest aktywny i jest na nim ruch. To przyciąga odbiorców, a niszowe branże, w tym również jeździecka – są w sieci bardzo pożądane. Dlatego warto publikować każ - dą formę treści, która jest nastawiona na interakcję z użyt - kownikami lub pobudzanie ich zainteresowania – i filmy, i zdjęcia. Jednak jest kilka fundamentalnych zasad, o któ - rych bezwzględnie należy wtedy pamiętać: • jakość przede wszystkim – zarówno zdjęcia, jak i filmy powinny być wysokiej jakości. W dobie dobrych apara - tów w smartfonach i darmowych, łatwych programów do obróbki graficznej nie jest to takie trudne, • systematyczność – nawet najlepszy film i najpiękniej - sze zdjęcie prawdopodobnie zginą w natłoku innych, jeśli na profilu będzie publikacja treści raz na kilka ty - godni czy, o zgrozo, na kilka miesięcy. Systematyczność publikacji jest niezwykle ważna. Wskazane są 2-3 posty w tygodniu na Facebooku, a na Instagramie mogą po - jawiać się nawet codziennie. Na początek jednak warto założyć sobie kilka publikacji w tygodniu, • używaniehashtagów–sąone,naszczęście,corazbardziej doceniane i pozwalają wybić się dobrym materiałom. Warto ich zatem używać. W sieci jest mnóstwo darmo - wych programów, które podpowiedzą, jakich hash- tagów użyć i przy jakiej treści, by dotarła ona do jak największej liczby ludzi. Profil z sercem receptą na sukces Największe sukcesy w mediach społecznościowych odnoszą te profile, które prowadzone są z sercem i pasją, a tej – zwłaszcza przy pięknych koniach – z pewnością nie bra - kuje. Wystarczy odrobina podstawowej wiedzy, by uczynić firmowy profil miejscem, które ludzie będą chcieli odwie - dzać i na którego publikacje będą czekać z niecierpliwością. Sylwia Piskulska PICTORIAL Fot. AdobeStock/fog17 69 3/2022 H & B M A R K E T I N G
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz