HORSE&BUSINESS 4/2023

Wgraj dobrej jakości zdjęcia i filmy Z uwagi na fakt, że nie każdy potencjalny klient ma możliwość osobistego obejrzenia i sprawdzenia konia, ważne jest, aby ogłoszenie sprzedaży zawierało wysokiej jakości zdjęcia i filmy. W przypadku filmów należy upewnić się, że pokazujemy swojego konia we wszystkich chodach podstawowych, a także przesyłać materiały, które pokazują czworonożnego przyjaciela „w akcji”. W ten sposób potencjalni nabywcy mogą poznać konia, zobaczyć go w ruchu i ocenić, czy akurat ten będzie odpowiedni dla ich potrzeb. Wykorzystaj sieci społecznościowe Należy zwrócić uwagę na swoją stajnię handlową na portalach społecznościowych. W ten sposób uzyskuje się szerszy zasięg i dociera do większej liczby osób. Warto zamieścić ogłoszenie sprzedaży na platformach ogłoszeniowych, które oferują udostępnienie zamieszczonych ogłoszeń w swoich mediach społecznościowych. W ten sposób można dotrzeć do kolejnych setek tysięcy potencjalnych nabywców. Przeprowadź wywiad na temat koni na sprzedaż Oczywiste jest, że klienci chcą wiedzieć jak najwięcej o oferowanych koniach. Warto przygotować pytania, które są często zadawane podczas jazd próbnych, i dodatkowo nagrać krótki wywiad na temat każdego konia. Dzięki temu klient otrzyma lepszy, ogólny obraz konia na sprzedaż. Niezwykle pomocne w ogłoszeniu sprzedaży mogą okazać się również obszerne opisy tekstowe. Zaoferuj wirtualną konsultację Warto zaoferować wirtualną konsultację dotyczącą koni na sprzedaż. Narzędzie to stało się niezwykle popularne w czasach pandemii i zostało wykorzystane przez wiodące zagraniczne stajnie i organizatorów renomowanych aukcji. Zapraszamy w ten sposób klientów do kontaktu telefonicznego lub czatu i odpowiadamy na wszelkie ich pytania dotyczące oferowanych koni. Tworzy to osobisty kontakt między sprzedającym a potencjalnym nabywcą. Jeśli ktoś jest zainteresowany konkretnym koniem, kontakt ten może zostać utrzymany, a klienci mogą kontaktować się ze sprzedającym w godzinach pracy biura lub mogą umówić się na indywidualne spotkania online. Utwórz listę oczekujących na konie na sprzedaż Sensowne jest utworzenie „list oczekujących” dla konkretnych koni na sprzedaż. W ten sposób zarówno sprzedawca, jak i klienci będą wiedzieć, kto jest zainteresowany danym koniem lub kto pierwszy się skontaktował. Fot. AdobeStock/Marcin KilarskiWirestock Warto zaoferować wirtualną konsultację dotyczącą koni na sprzedaż. Narzędzie to stało się niezwykle popularne w czasach pandemii i zostało wykorzystane przez wiodące zagraniczne stajnie i organizatorów renomowanych aukcji. 88 4/2023 H&B MARKETING

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz