LIDER BIZNESU 1/2021

Decydujący wybór Janusz Krukar Regionalny kierownik sprzedaży ICL Polska Sp. z o.o. Początek ubiegłorocznego sezonu nie był wymarzony. Zapowiadał się on „mrocznie”, lecz wraz z wiosennym słoń- cem mocno pojaśniało, co poskutkowało bardzo dobrym wynikiem w sprzedaży nawozów. Jako ICL Polska osiągnę- liśmy wyjątkowy wzrost w sprzedaży nawozów trawniko- wych oraz nasion Landscaper Pro. Wysoce było to widoczne w kanale e-commerce i w segmencie usług ogrodniczych. Nasi klienci docenili zalety stosowania nawozów otoczko- wanych (kontrolowane uwalnianie składników), szczególnie nawozów New Grass 20-20-8 (działanie do 3 miesięcy) oraz All Round 24-5-8+2 MgO (działanie do 5 miesięcy). Każdy z nas chce się cieszyć zielonym dywanem w ogrodzie i tego oczekujemy jako klienci od produktów, które stosu- jemy i za które płacimy. Wybór odpowiedniego nawozu jest w tym przypadku decydujący o efektach i naszym zadowoleniu. Czynimy starania, aby w nadchodzącym sezonie zaskoczyć naszych klientów kolejnymi nowościami w zakresie kształ- tów i kolorystyki. REKLAMA

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz