LIDER BIZNESU 1/2021

66 busem przez polskie ogrody SEZON IV – gdzie będzie można zobaczyć busa? Tegoroczny sezon projektu „Busem przez polskie ogrody” zapowiada się jeszcze ciekawiej niż minione. Zainteresowanie tym nowatorskim przedsięwzięciem i jego skala pokazują, że blog ZogrodemnaTY.pl rośnie w siłę: staje się coraz bardziej zauważalny w Internecie i poza siecią. Oglądalność bloga i jego zasięgi są imponujące: sięgają bowiem nawet kilkuset tys. odbiorców w skali każdego miesiąca. Tym samym promocja partnerów busa zyskuje na sile, udowadniając, że dobra współpraca na linii blog-firmy ogrodnicze jest jak najbardziej możliwa. ROK DOOKOŁA OGRODÓW Projekt „Busem przez polskie ogrody” w rozpozczynającym się roku ma już patronat Targów GARDENIA, ale również „Lidera Biznesu. Ogrodniczego Magazynu Branżowego”, „Przepisu na ogród” i „Mojego pięknego ogrodu”, co bez wątpienia czyni go przedsięwzięciem szerzej rozpoznawal- nym i jeszcze bardziej wartym uwagi. Sezon 2021 „Busem przez polskie ogrody” to – podobnie jak w latach 2018, 2019 i 2020 – 24 ogrody do odwiedzenia, na tle których w ciekawych relacjach będą prezentowane TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl wizerunki oraz produkty partnerów projektu. Ponadto bus, a wraz z nim autor projektu – Tomasz Szostak, będzie obecny w licznych ogrodach pokazowych, arboretach oraz innych interesujących miejscach, które zachwycają i stano- wią inspirację dla setek tys. obserwatorów bloga. CORAZ WIĘKSZY ZASIĘG Co niezwykle ważne, inicjatywa „Busem przez polskie ogrody” zdobyła szeroką publiczność i liczne grono wiel- bicieli. Relacje z poszczególnych ogrodów przyjmowane są bardzo entuzjastycznie, a przekazywane treści mają ogromną wartość dla wszystkich obserwujących. Wszystko to sprawia, że przedsięwzięcie stanowi doskonałą platformę dla prezentacji uczestniczących w nim partnerów. Co wię- cej, projekt ma długofalowy zasięg, a zatem przekazywane informacje, produkty czy logotypy na długo zapadają w pamięci odbiorców. Warto dodać, że „Busem przez polskie ogrody” to niezwykle barwny cykl wydarzeń. Odwiedzane ogrody są naprawdę wyjątkowe i różnorodne, przynosząc niezliczoną ilość inspi- racji hobbystom i profesjonalistom. B logowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w styczniu 2021 r. wystartował już ze swoim IV sezonem, cieszy się coraz większą popular - nością. Od roku 2018 rośnie w siłę, a wspomniany bus w barwach partne - rów pojawia się nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również na targach, konferencjach, imprezach i innych ciekawych miejscach. TOMASZ SZOSTAK EKSPERT

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz