Lider biznesu 1-2022 300
34 POZIOM WYŻEJ W handlu detalicznym wciąż pokutuje przekonanie, że sprzedawcy są kosz - tem obniżającym marżowość biznesu. A ponieważ koszty trzeba optyma - lizować, właściciele często decydują się na cięcie etatów. Dlatego zdarza się, że kupującym trudno odnaleźć jakąkolwiek pomoc na sali sprzedaży. Często też skazuje się ich na oczekiwanie w absurdalnie długich kolejkach. W rezultacie jakość obsługi konsumentów, będąca ważnym filarem rozwoju każdego sklepu, drastycznie spada. Dlaczego personel nie jest kosztem Z artykułu dowiesz się m.in .: ü Dlaczego cięcie etatów dla oszczędności nie jest najlepszym pomysłem ü Dlaczego pracownicy nie mogą być postrzegani jako koszt ü Jak dbać o personel, a tym sa - mym o wyniki finansowe sklepu lub centrum ogrodniczego
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz