Lider biznesu 1-2022 300

40 POZIOM WYŻEJ Rynkowy potencjał – nagrody „Szklanego Tulipana” Co roku giełda holenderska Royal FloraHolland z centralą w Aalsmeer przy - znaje nagrody Glazen Tulp („Szklanego Tulipana”). Wręczane są w styczniu producentom lub dostawcom roślin ozdobnych bądź koncepcji marketin - gowych, którzy w poprzednim roku wprowadzili je do obrotu tej znanej aukcji i zgłosili swoje nowości do konkursu. Obejmuje on 5 kategorii, a wyróżnione produkty z każdej z nich zwracają na siebie uwagę uczest - ników międzynarodowego rynku i wskazują bieżące mody oraz trendy, jakie panują w naszej branży. TEKST: ALICJA CECOT ZDJĘCIA: ROYAL FLORAHOLLAND R oyal FloraHolland, organizując konkurs Glazen Tulp Award, promuje wartościowe nowości, które są wprowadzane przez jej członków na tę naj - większą na świecie giełdę roślin ozdobnych. Większość kandydujących czy zwycięskich produktów można oglą - dać „na żywo”, m.in . podczas listopadowych targów Trade Fair Aalsmeer, które stanowią przegląd bieżącego asor - tymentu i skupiają zainteresowanie profesjonalistów z całego świata. Konkurencja Glazen Tulp ma kilka etapów, a ostatecz - nie międzynarodowe jury wybiera – spośród finałowych kandydatek – te, które jego zdaniem mają przełomowe fot. 1 Jedna z tegorocznych wizyt, które miały na celu wręczenie statuetek Glazen Tulp: członek jury konkursu Romeo Sommers przekazuje laur, kwiaty i tort przedstawicielce firmy Plant Company, produkującej kolorową oplątwę – zwyciężczynię w kategorii „Kwitnące rośliny doniczkowe”

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz