Lider biznesu 1-2022 300

66 Sezon 5 „Busem przez polskie ogrody” w 2022 r., czyli gdzie będzie można zobaczyć busa Blogowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w stycz - niu 2022 r. rozpoczął już swój 5 sezon, nieustannie zatacza coraz szersze kręgi. Od roku 2018 rośnie w siłę, a tytułowy bus w barwach partnerów pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miej - scach: na imprezach, prelekcjach i targach. T ak było w minionych latach, a tegoroczny sezon zapowiada się jeszcze ciekawiej! To nowatorskie przedsięwzięcie pokazuje, że blog zogrodemnaty. pl rośnie w siłę, jest coraz bardziej zauważalny i znacz - nie wykracza już poza ramy Internetu. Jego oglądal - ność i zasięgi są imponujące, sięgające kilkuset tysięcy odbiorców w skali każdego miesiąca. Tym samym pro - mocja partnerów busa staje się coraz mocniej widoczna, co udowadnia, że dobra współpraca na linii blog-firmy ogrodnicze jest jak najbardziej możliwa. Projekt w sezonie 2022 ma patronat targów GARDENIA, ale również magazynu „Przepis na ogród”, „Mój piękny ogród” i „Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego”. Stąd bez wątpienia jest przedsięwzięciem wartym uwagi i szeroko rozpoznawalnym. INFORMOWAĆ I INSPIROWAĆ Sezon 2022 projektu „Busem przez polskie ogrody” to podobnie jak w latach 2018, 2019, 2020 i 2021 aż 24 ogrody do odwiedzenia, na których tle w ciekawych relacjach będą prezentowane wizerunki i produkty partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim ja, Tomasz Szostak – autor projektu, będziemy obecni w licznych ogrodach TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, Z OGRODEM NA TY pokazowych, arboretach czy innych ciekawych miej - scach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i sta - nowią inspirację dla setek tysięcy obserwatorów tego projektu. ENTUZJASTYCZNY ODBIÓR Co niezwykle ważne, projekt zdobył już szeroką publicz - ność i liczne grono zwolenników. Relacje z poszczegól - nych ogrodów są entuzjastycznie przyjmowane, a prze - kazywane treści – uważane za bardzo wartościowe. Wszystko to sprawia, że całe przedsięwzięcie jest doskonałą platformą dla prezentacji uczestniczących w nim partnerów. Co więcej, projekt ma zasięg długofa - lowy, a zatem przekazywane informacje, przedstawiane produkty czy logotypy głęboko zapadają w świadomo - ści czytelników. Warto dodać, że projekt „Busem przez polskie ogrody” to niezwykle barwne wydarzenie. Odwiedzane i rela - cjonowane ogrody są naprawdę wyjątkowe, różnorodne i niecodzienne, i niosą za sobą niezliczoną ilość inspi - racji. Stąd bez wątpienia jest to wydarzenie ciekawe, z dużym potencjałem i rozpoznawalnością w świecie polskich miłośników ogrodów. BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz