LIDER BIZNESU 1/2023

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 13 BLIŻEJ BRANŻY Chyba najistotniejszą motywacją dla moich pod- władnych jest delegowanie kompetencji, dawanie im ogromnej autonomii oraz krótka ścieżka podejmowa- nia ważnych decyzji. Wiem, że macie Państwo w ofercie innowacyjny pro - dukt, który zaskoczy branżę ogrodniczą w 2023 roku. Czy może Pan uchylić rąbka tajemnicy na jego temat? Czym wyróżnia się on pośród konkurencji? W.K.: Zapewne ma Pani na myśli trawy samonawożące Target Vegano. Ta linia produktów trafia w aktualne potrzeby klientów i jest odpowiedzią na wysokie ceny nawozów. Za chwilę ruszy kampania reklamowa, z któ- rej będzie można uzyskać wszelkie informacje. Podejrzewam, że macie Państwo wiele ciekawych pla - nów i inicjatyw na rok 2023. O których z nich możecie już dziś poinformować czytelników Lidera Biznesu? W.K.: Jak już wspomniałem, markę TARGET traktu- jemy jako wiodącą, zatem będziemy się skupiać na jej rozwoju. Głównym zadaniem, jakie postawiliśmy na najbliższy rok, to skuteczne kształcenie konsumentów w zakresie ochrony i pielęgnacji roślin. Używamy do tego aplikacji zielonepogotowie.pl . Na naszych opa- kowaniach umieściliśmy kody QR, które w łatwy spo- sób przekierują klientów do najistotniejszych infor- macji o produkcie. Czy w 2023 roku odbędą się kolejne targi hurtow - niane w Green and Joy? W jakim terminie? W.K.: Nie planujemy już przed sezonem 2023 targów Green and Joy. Przy istniejących targach, takich jak np. GARDENIA w Poznaniu, i przy możliwościach, jakie daje Internet, rozważamy nową formułę spotkań przed sezonem 2024. Widać, że branża ogrodnicza jest Pana pracą i pasją. Jakie hobby poza ogrodnictwem Pan realizuje? W.K.: Do życia, poza rodziną i pracą, potrzebuję również aktywności fizycznej, jaką daje mi sport. Prawdziwym hobby jest dla mnie muzyka, a szczególnie słuchanie jej z płyt winylowych, które kolekcjonuję.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz