LIDER BIZNESU 1/2023

14 Nr 1/2023 BLIŻEJ B RANŻY Na zakończenie chciałabym poruszyć jeszcze jeden wątek. Na początku rozmowy wspomniał Pan o myśle - niu ekologicznym wśród konsumentów, które kształ - tuje się m.in. pod wpływem zmian klimatycznych. Jak w ten trend wpisuje się działalność firmy TAMARK? Na pewno idziecie z duchem czasu i bierzecie pod uwagę kierunek, jakim jest zrównoważona metoda uprawy i pielęgnacji roślin… W.K.: Dobrze, że pyta Pani o zrównoważone metody upraw i pielęgnacji, bo tak naprawdę w tym kierunku powinno iść nasze myślenie o rozwoju firmy. Rozu- miem przez to dostarczenie naszym konsumentom bezpiecznych, ale skutecznych produktów tzw. che- mii ogrodowej, jak też szerokiej alternatywnej oferty opartej o produkty pochodzenia naturalnego. Oferując naszy m klientom produkty tradycyjne, jak i naturalne, pr acujemy jednocześnie nad ich eduka- cją, skupiając s ię przy tym na jak najlepszych opisach produktów zam ieszczanych na opakowaniach czy też na naszej stronie www.target.com.pl . Rozwijamy współpracę z portalami internetowymi. Szczególnym osią- gnięciem jest aplikacja zielone- pogotowie.pl ., którą stworzyliśmy wraz z portalem o tej samej nazwie. Mam świadomość tego, że zrówno- ważone metody pielęgnacji są pra- cochłonne i skomplikowane, stąd tak ważne jest dotarcie z wiedzą do konsumentów. Dziękuję za rozmowę. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz