LIDER BIZNESU 1/2023

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 33 P.P.: W pewnym sensie marka Honda jest wpisana w nasze DNA i nie był to przypadkowy wybór. Zadecy- dowała o tym jakość i wynikająca z niej niezawodność, trwałość maszyn i urządzeń, z których marka Honda jest znana na całym świecie. Urządzenia te są także wydajne, łatwe w obsłudze i przy- jazne dla otoczenia. Od samego początku uważaliśmy, że polscy użytkownicy muszą mieć dostęp do najlepszych rozwiązań. Jakość jest wartością ponadczasową i zawsze będzie w cenie, dlatego też wybieramy partnerów biznesowych właśnie pod tym kątem. Wracając do marki Honda, jej oryginalna jakość zapew- nia użytkownikom spokój eksploatacji. Pierwszym prak- tycznym testem tej jakości była powódź w 1997 roku, gdy dostarczyliśmy Państwowej Straży Pożarnej, innym służbom ratowniczym i gminom duże ilości motopomp oraz agregatów prądotwórczych Honda, które umożliwiły zwalczanie skutków powodzi. O tym, że nadal cieszą się uznaniem, świadczy fakt, że dziś jesteśmy w Polsce lide- rem sprzedaży motopomp i drugim na rynku dostawcą przenośnych agregatów prądotwórczych. Czy to właśnie jakość powinna być podstawowym kryte - rium wyboru urządzenia? P.P.: Zdecydowanie tak. Jakość w połączeniu z prawidłową eksploatacją ma wpływ na komfort użytkownika, lepszą organizację pracy, poprawę jakości życia i warunków pracy. Jeden z użytkowników pompy Honda, spotkany na targach branżowych, powiedział, że Honda jest na całe życie, czyli jest to dobra inwestycja. Należy też podkreślić aspekt ekologiczny marki Honda, bo choć marka słynie z urządzeń spalinowych, to są one stale udoskonalane i od lat spełniają ponadnormatyw- nie wszystkie wymagane normy emisji spalin i głośności. Ponadto Honda rozwija technologię urządzeń akumula- torowych oraz robotykę, której efektem jest na przykład bezszelestny robot koszący Honda Miimo wyróżniający się najlepszym algorytmem koszenia. Długoletnia trwałość urządzeń ogranicza też produk- cję odpadów, na co inni dopiero od niedawna zwra- cają uwagę. Potwierdzeniem tej długowiecznej jakości i żywotności urządzeń Honda jest 5-letni okres gwarancji, który dajemy naszym klientom oraz dostępność części zamiennych do urządzeń produkowanych 20 lat temu, a nawet do nieprodukowanych już modeli. My również nie pozostawiamy naszych klientów bez opieki. Przywiązujemy bardzo dużo wagi do wysokiej jakości usług sprzedażowych i posprzedażowych. Zapew- niamy stały dostęp do oryginalnych części zamiennych poprzez sieć Autoryzowanych Punktów Serwisowych zasi- lanych przez Centrum Logistyczne Honda w Pniewach koło Poznania. W zamian za jakość naszej oferty otrzymujemy zadowolenie klientów, które stale wzmacnia naszą pozycję na rynku. < www.mojahonda.pl GARDEN BIZNES

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz