10 Nr 1/2024 BLIŻEJ BRANŻY SpaceForGarden to też program lojalnościowy nagradzający klientów. Jakie korzyści biznesowe niesie ze sobą program oraz co stanowi jego cel? B.K.: Celem programu lojalnościowego Space jest wsparcie sprzedaży produktów i dostawców w przedsezonie i podczas sezonu. Zgodnie z zasadami każda złotówka wymieniona zostaje na określoną liczbę punktów. Klienci gromadzą punkty, które mogą wykorzystać na udział w konferencjach zagranicznych, działaniach marketingowych lub wymianę na produkty partnerów programu. Działanie takie motywuje do większych zakupów, wspierając jednocześnie dostawców i tworząc większe zaangażowanie klientów. Program Space wzmacnia relacje biznesowe i promocje partnerów, tworząc korzyści dla obu stron. Aktualnie w naszym programie Space zrzesza się 23 renomowanych partnerów, czołowych dostawców z branży ogrodniczej. Niezwykle budujący jest fakt, że już w inauguracyjnym sezonie działalności naszego programu do grona uczestników dołączyła imponująca liczba 280 klientów hurtowni. Osiągnięcie tego rezultatu to dla nas niebywały sukces, a jednocześnie dodatkowa motywacja do
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz