Lider Biznesu 1/2024

12 Nr 1/2024 BLIŻEJ BRANŻY wymierne korzyści. Współpraca z firmą marketingową obejmuje cztery kluczowe obszary. Pierwszy to kształtowanie wizerunku hurtowni i budowanie zaufania. Drugi to rozwijanie marki SpaceStar poprzez projektowanie atrakcyjnych oraz funkcjonalnych opakowań i budowanie renomy na rynku ogrodniczym. Trzeci obszar to zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych, umożliwiając tym samym skuteczny kontakt z klientami. Na koniec firma ta pomaga nam w tworzeniu planów marketingowych, ofert handlowych i programu Space, dostarczając nam atrakcyjne, profesjonalne i spójne materiały reklamowe. W minionym sezonie skupiliśmy się na promowaniu produktów naszych dostawców w formie banerów reklamowych publikowanych na naszej platformie sprzedażowej B2B. Banery te w sposób niezwykle barwny i przejrzysty prezentowały wybrane artykuły w zestawieniach grupowych, jak i indywidualnie. Promocja obejmowała też wpisy na profilu firmowych na Facebooku oraz informacje w naszych newsletterach. Przygotowany został też atrakcyjny e-book w formie poradnika. Prezentowaliśmy tam zasady programu Space oraz nowości, porady i aktualnie trwające akcje promocyjne. Dwa razy w miesiącu dostarczaliśmy klientom informacje w formie newsletteru o partnerach programu Space, produktach i promocjach specjalnych przygotowanych na platformie B2B. Ważnym wydarzeniem w życiu SpaceForGarden są targi ogrodnicze. Jak dużym zainteresowaniem cieszą się tego typu eventy? B.K.: Jesteśmy ogromnie dumni z faktu organizacji tak dużej imprezy już w pierwszym roku działalności. Zainteresowanie tegoroczną edycją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Nagle stanęliśmy przed dylematem znalezienia takiego obiektu, który podoła obsłudze tak wielu klientów i dysponuje odpowiednim zapleczem targowym. Malowniczy Radisson Blue Sopot usytuowany nad samym morzem spełnił nasze oczekiwania. Profesjonalnie przygotowane sale targowe oraz obsługa wielogodzinnego bankietu zaowocowała znakomitą atmosferą zarówno podczas spotkań przy stoiskach wystawowych, jak i niezmordowanych tańcach do rana. W końcu mamy „super moce”;) Spotkanie to było też okazją do świętowania pierwszych urodzin hurtowni SpaceForGarden, tym bardziej jesteśmy zachwyceni faktem, że swoją obecnością zaszczyciło nas aż 128 sklepów i centrów ogrodniczych z całej Polski. W tym wyjątkowym wydarzeniu wzięło udział 45 wiodących dostawców ogrodniczych, którzy zaprezentowali swoje najnowsze i najbardziej innowacyjne produkty. W sumie ten ważny dzień świętowało z nami około 400 osób. Korzystając z okazji, po raz kolejny, chciałabym serdecznie podziękować wszystkim dostawcom za zaangażowanie i doskonałe prezentacje, naszym Klientom za tak liczny udział, a także niezastąpionym pracownikom hurtowni Space za trud włożony w organizację tego wyjątkowego wydarzenia! Wieczór ten swoją przemową uświetniła też Pani Justyna Kaleta z Centrum Ogrodniczego Justyna w Gdańsku. Pani Justyna przeniosła nas na chwilę do początków biznesu ogrodniczego naszej rodziny, zaznaczając tym samym, jak silne są podwaliny Hurtowni Ogrodniczej SpaceForGarden. Ogromnie dziękujemy za te wspomnienia i okazywane nam na każdym kroku wsparcie. Jarosław Jolkowski na swoim stoisku: Agrimpex w akcji Zespół SpaceForGarden na targach Space zorganizowanych w hotelu Radisson Legutko, czyli Jadwiga Ostrowska, Dorota Dawidziak, Piotr Paluszczak Gość honorowy Pani Prezydentowa Danuta Wałęsa wraz z Justyną Kaletą i przyjaciółmi Centrum Ogrodniczego Justyna

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz