Lider Biznesu 1/2024

66 Nr 1/2024 Busem przez polskie ogrody – sezon 7 – 2024, czyli gdzie będzie można zobaczyć busa Blogowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w styczniu 2024 roku rozpoczął już swój 7 sezon, nieustannie zatacza coraz szersze kręgi. Od roku 2018 rośnie w siłę, a tytułowy bus w barwach partnerów pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miejscach, na imprezach, prelekcjach i targach. TEKST I ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, zogrodemnaty.pl BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY Tak było w minionych latach, a tegoroczny sezon zapowiada się jeszcze ciekawiej. To nowatorskie przedsięwzięcie pokazuje, że blog www.zogrodemnaty.pl rośnie w siłę, jest coraz bardziej zauważalny i znacznie wykracza już poza ramy Internetu. Jego oglądalność i zasięgi są imponujące, sięgające kilkuset tysięcy odbiorców w skali każdego miesiąca. Tym samym promocja partnerów busa staje się coraz mocniej widoczna, co udowadnia, że dobra współpraca na linii blog- -firmy ogrodnicze jest jak najbardziej możliwa. Projekt w sezonie 2024 ma patronat targów Gardenia, ale również magazynu Lider Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego. Stąd bez wątpienia jest przedsięwzięciem wartym uwagi i szeroko rozpoznawanym. Sezon 2024 projektu „Busem przez polskie ogrody” to, podobnie jak w latach 2018-2023, 24 ogrody do odwiedzenia, na których tle, w ciekawych relacjach będą prezentowane wizerunki i produkty partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim ja, Tomasz Szostak - autor projektu, będę obecny w licznych ogrodach pokazowych, arboretach czy innych ciekawych miejscach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i stanowią inspirację dla milionów obserwatorów tego projektu. Co niezwykle ważne, projekt zdobył szeroką publiczność i liczne grono zwolenników. Relacje z poszczególnych ogrodów są entuzjastycznie przyjmowane, a przekazywane treści uważane za wartościowe. Wszystko to sprawia, że całe przedsięwzięcie jest doskonałą platformą dla prezentacji uczestniczących w nim partnerów. Co więcej, projekt ma zasięg długofalowy, a zatem przekazywane informacje, produkty czy logotypy głęboko zapadają w świadomości czytelników. Reasumując, warto dodać, że projekt „Busem przez polskie ogrody” to niezwykle barwne wydarzenie. Odwiedzane i relacjonowane ogrody są naprawdę wyjątkowe, różnorodne i niecodzienne, niosące za sobą niezliczoną ilość inspiracji. Stąd bez wątpienia jest to wydarzenie ciekawe, z dużym potencjałem i rozpoznawalnością w świecie polskich miłośników ogrodów. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz