LIDER BIZNESU 1/2025

6 Nr 1/2025 BLIŻEJ BRANŻY Home & Garden Congress 2025: jak rozwijać e-handel w branży dom i ogród Już 18 marca odbędzie się najważniejsze wydarzenie poświęcone e-commerce w branży wnętrzarskiej, budowlanej i ogrodniczej – Home & Garden Congress. To doskonała okazja, by poznać najnowsze trendy, innowacyjne strategie oraz narzędzia, które zwiększają szanse na sukces w sprzedaży internetowej w kraju i na międzynarodowych rynkach. Home & Garden Congress jest w stu procentach dedykowany sektorowi dom i ogród. Oznacza to, że prelegenci w swoich prezentacjach będą koncentrowali się na przykładach wdrożeń w sklepach internetowych z produktami dla domu i ogrodu, m.in.: • sprzętu i produktów dla domu i ogrodu, • mebli i artykułów dekoracyjnych, • tekstyliów domowych, • oświetlenia, • artykułów budowlanych. INSPIRUJĄCE PRELEKCJE I EKSPERCI Z DOŚWIADCZENIEM Podczas tegorocznej edycji uczestnicy kongresu będą mieli okazję wysłuchać szeregu inspirujących wystąpień, eksperci e-commerce podzielą się wiedzą o ekspansji międzynarodowej, modułowych rozwiązaniach sprzedażowych oraz skutecznych kartach i zdjęciach produktów w e-handlu. Pokażą, jak AI i nowe trendy konsumenckie kształtują rynek, jak unikać kosztownych błędów wdrożeniowych oraz jak rozwijać markę, łącząc interesy producentów i dystrybutorów. Szczegółowy program wykładów poniżej. • „Sklep Home&Garden gotowy na ekspansję międzynarodową. Poznaj kluczowe funkcje, technologie i strategie cross-border”– Renata Gerlach, AtomStore • „Technologiczne klocki LEGO, buduj i urządzaj sprzedaż modułowo, aby wyprzedzić konkurencję w 2025 roku!” – Sławomir Spyra, merce • „Anatomia karty produktu w e-commerce: treści produktowe, które konwertują” – Kamil Niedziewicz, Ergonode, Tomasz Puszczyk, Spyrosoft • „Zdjęcia e-commerce – koszt czy inwestycja? O wpływie zdjęć na proces zakupowy klientów” – Kamil Czaja, GoPackshot • „Jak technologia zwiększyła sprzedaż i zmniejszyła koszty operacyjne u polskich producentów mebli” – Piotr Szeliga, Tebim • „Marketing i Technologie 2025: 15 inspirujących pomysłów jak zwiększyć sprzedaż w branży Home&Garden” – Marcin Lipiec, Ideo Software, Wojciech Szymański, Ideo Force • „Marka własna w e-commerce. Jak budować sprzedaż z wykorzystaniem kanałów internetowych, godząc interesy producenta i dystrybutorów. Case study Emultimax” – Paweł Paszkowski, Strigoo, Michał Kowalczyk, Emultimax, Warmtec • „Home & Garden: E-trendy konsumenckie, które kształtują europejski rynek”– Tomasz Jankowski, Go2Market • „Top 5 pułapek we wdrożeniu e-commerce – jak uniknąć zbędnych kosztów?”– Krzysztof Abram, Gate-Software • „Rewolucja w ścieżce zakupowej Home & Garden: Jak wyszukiwarki AI, takie jak ChatGPT Search, wpływają na decyzje klientów”– Marcin Kubik, Whites • „Postaw na online. Kompleksowe podejście do e-commerce w branży meblarskiej”– Damian Sinior, Strix • „Nie musisz być wielki, żeby wygrać: Optymalizacja, technologia i trochę odwagi”– Rafał Sobierajski, Business Factory NETWORKING I STREFA KONSULTACYJNA Home & Garden Congress to nie tylko prelekcje ekspertów, ale również okazja do networkingu i zdobywania praktycznej wiedzy od specjalistów – praktyków w dziedzinie e-commerce. Uczestnicy będą mieli możliwość skorzystania z konsultacji i omówienia swoich indywidualnych przypadków biznesowych na stoiskach eksperckich firm. Organizator: Promedia Jerzy Osika. Lider Biznesu patronuje wydarzeniu. Szczegóły i rejestracja: www.homeandgardencongress.com<

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz