LIDER BIZNESU nr 2/2020
spis treści RELACJE Z LUDŹMI Z BRANŻY 6-7 Design biofiliczny CO PISZCZY W ZIELONEJ BRANŻY 8-11 GARDENIA 2020 – otwarcie sezonu w Poznaniu POCHODZENIE MA ZNACZENIE 12-15 Priorytety klientów centrum ogrodniczego POZIOMWYŻEJ 20-21 Narzędzia „must have” 14-15 Nareszcie czas na pelargonie – wskazówki na temat sadzenia GARDEN BIZNES 16-17 AGRIMPEX – dobra dawka wiedzy JAK JA KOCHAM TĘ ROBOTĘ 24-25 Ulubiony ogrodnik ZIELEŃMIEJSKA 28-29 Porządki wiosenne w mieście Z MIŁOŚCI DO OGRODU 26-27 City Gardeninig – bliżej natury! – nowa akcja wizerunkowa PSCO 34-37 Korzyści ekonomiczne z realizacji tzw. dachów zielonych CO NOWEGOWGRUPIE MTP? 46-47 Jedyne w Polsce show ogrodnicze już we wrześniu OGRODNICTWO PROFESJONALNE 38-41 Aeratory, wertykulatory, glebogryzarki – ważne narzędzia w wiosennej pielęgnacji i uprawie ODWIEDZAMY CIEKAWE MIEJSCA 30-33 Tropiki w centrum Poznania 42-43 Zimozielona stołówka dla owadów NA TAPECIE 48-49 Ludzie wolą wyglądać, niż się zachowywać 50-51 Imprezy integracyjne – czy warto je organizować? SUKCES W BIZNESIE ZACZYNA SIĘ U PODSTAW 52-54 Kształtowanie kompetencji przywódczych w przedsiębiorstwach rodzinnychh
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz