LIDER BIZNESU nr 2/2020
poradnik 44 Busem przez polskie ogrody sezon 3. - 2020, czyli gdzie będzie można zobaczyć busa? Tak było m.in. na zakończonych Targach Gardenia, gdzie blog „Z ogro- demna TY” oraz „Bus” miał swoje stoisko. To nowatorskie przedsięwzię- cie, które pokazuje, że blog rośnie w siłę, jest coraz bardziej zauważalny i znacznie wykracza już poza ramy Internetu. Tym samym promocja partnerów busa, którymi w tym sezonie są marki: Gardena, Stiga, Altax, Legutko, Kronen, Agrimpex, Kwazar, Ramp, Gnejsy.pl staje się coraz mocniej widoczna, co miało miejsce również podczas targowych wykładów. Sezon 2020 projektu „Busem przez polskie ogrody” to, podobnie jak w latach 2018 i 2019, 24 ogrody do odwiedzenia, na których tle, w cie- kawych relacjach, będą prezentowane wizerunki i produkty partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim autor projektu, będzie obecny w licznych ogrodach pokazowych, arboretach czy innych ciekawych miejscach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i stanowią inspirację dla setek tysięcy obserwatorów tego projektu. Co niezwykle ważne, projekt zdobył szeroką publiczność i liczne grono obserwatorów. Relacje z poszczególnych ogrodów są entuzjastycznie TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl B logowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w styczniu 2020 roku rozpoczął już swój 3 sezon, nieustannie zatacza coraz szersze kręgi. Od roku 2018 rośnie w siłę, a tytułowy bus pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miej - scach, na imprezach, prelekcjach i targach. przyjmowane, a przekazywane treści uważane za wartościowe. Wszystko to sprawia, że całe przed- sięwzięcie jest doskonałą platformą dla prezentacji uczestniczących w nim partnerów. Co więcej, pro- jekt ma zasięg długofalowy, a zatem przekazywane informacje, produkty czy logotypy głęboko zapada- ją w świadomości czytelników. Projekt ma patronat wspomnianych Targów Gardenia oraz Green Area Show, ale również ma- gazynu „Przepis na ogród” i „Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego”. Stąd bez wątpienia jest przedsięwzięciem wartym uwagi i szeroko rozpoznawalnym, na którego tle, w spo- sób nienachalny, można pokazać wizerunek i pro- dukty poszczególnych partnerów. Mimo, że sezon 3. – 2020 już się rozpoczął, jak zawsze zapraszam do współpracy i udziału w tym przedsięwzięciu.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz