LIDER BIZNESU nr 2/2020

47 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy konawstwem ogrodów, właściciele ośrodków hotelowych, parków i pól golfowych, właściciele centrów ogrodniczych i pracownicy sieci handlowych, a także szkółkarze i właści- ciele gospodarstw ogrodniczych oraz zarządcy dróg. – W nadchodzącej edycji zależy nam na rozszerzeniu tej grupy o profesjonalistów zajmujących się pielęgnacją te- renów cmentarnych, obiektów sportowych typu boiska i stadiony czy stoki narciarskie oraz kupców z zagranicy. Planujemy także jeden dzień otwarty dla klientów pry- watnych – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu Green Area Show. – Dzień dla szerokiej publiczności jest odpowiedzią na sugestie wystawców po pierwszej edycji, którzy zwrócili uwagę, że prezentacja maszyn i urządzeń w trakcie pracy, to temat interesujący także klientów deta- licznych – dodaje. Zaufali nam liderzy branży maszynowej – AL-KO, AVANT, HONDA, HUSQVARNA, ISEKI, JOHN DEERE, KUBOTA, MAKITA, OLEO-MAC, STIGA czy TORO to tylko kil- ka marek, które zaufały nam przy pierwszej edycji – wy- mienia Paulina Maniecka. – Wszyscy wystawcy zgodnie podkreślali, że forma prezentacji maszyn w czasie pracy jest dla nich najatrakcyjniejsza, gdyż zachęca klientów do większej interakcji z przedstawicielami firm i tym samym prowadzi do nawiązania kontaktów, które częściej kończą się transakcją sprzedażową – dodaje. Co nowego w 2020 roku? Ponad połowa zwiedzających poprzednią edycję podkre- ślała, że przyjechała na targi, aby zobaczyć nowości. Z pew- nością nie zabraknie ich również w tym roku, tym bardziej, że przeprowadzony zostanie konkurs Złoty Medal MTP, nagradzający innowacyjne produkty, które wyróżniają się pod względem zastosowanych rozwiązań i tym samym wy- znaczają trendy w branży. – Na drugim miejscu znalazł się kontakt z bezpośrednim dostawcą, dlatego również w tym roku będziemy kładli nacisk na to, aby umożliwić nawiąza- nie kontaktów biznesowych - podkreśla Paulina Maniecka. W ramach Targów Green Area Show odbędzie się II Forum Zarządcy Zieleni, które wzorem ubiegłej edycji zostanie przygotowane we współpracy z wydawnictwem Abrys. W tym roku odbędzie się w rozszerzonej dwudniowej wersji. Połączy ona merytoryczną konferencję, warsztaty i konsultacje ze specjalistami oraz spotkanie umożliwiające networking między wystawcami a zarządcami zieleni oraz przedstawicielami zakładów komunalnych. W programie przewidziane jest także spotkanie dla top dealerów, doty- czące aktualnych tematów związanych z pielęgnacją zie- leni w przestrzeniach publicznych oraz prywatnych. – Nie zabraknie też wydarzeń dla szerokiej publiczności, której będziemy chcieli umożliwić samodzielne przetestowanie maszyn, a także przedstawić aktualne trendy w dziedzi- nie ogrodnictwa i pielęgnacji zieleni – pointuje Paulina Maniecka. Bądź z nami podczas Green Area Show Dzięki obecności i zaangażowaniu topowych marek i lide- rów branży GREEN AREA SHOW ma szansę na rozwój i mia- no jednego z najbardziej kluczowych wydarzeń w branży ogrodniczej w naszym kraju, szczególnie w sektorze ma- szyn, urządzeń i narzędzi. Zgłoś udział swojej firmy w tym niepowtarzalnym wyda- rzeniu do 29 maja i skorzystaj z oferty specjalnej. Szczegóły znajdziesz na www.gashow.pl .

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz