LIDER BIZNESU nr 2/2020

6 Na targach Budma i GARDENIA 2020 w Poznaniu pokazaliście swoje nowe produkty. Boksy akustyczne, donice i fontanny. Kiedy w Waszej firmie zrodziły się takie pomysły? Danuta Garbarek: Garden Spot: Rzeczywiście, luty 2020 był miesiącem premiery naszych najnowszych produktów, które to po raz pierwszy zostały zaprezentowane na wspomnianych wystawach targowych w Poznaniu. Po raz pierwszy w historii wprowadziliśmy do naszej oferty w tak krótkim przedziale czasowym tyle nowości. Słuchamy ludzi, słuchamy naszych dystrybutorów i firmy współpracujące, ale słuchamy także naszych „malutkich”, „prywatnych” klientów, klientów, z którymi od 2018 roku spotykaliśmy się stale na całym świecie. Każda z naszych najmniejszych, najkrótszych rozmów w różnych rejonach świata inspirowała nas krok za krokiem, pomysł po pomyśle do wykreowania nowego trendu w architekturze tzw. designu biofilicznego. Prezentujemy dziś nasz pomysł na odbudowanie utraconej wiezi człowieka z natura. Jego głownym załozeniem jest uczynienie naszych biur, korporacji oraz miast przyjaznym miejscem do zycia. W pracy spędzamy większą część naszego dnia, zamiast siedzieć cały dzień w plastikowych boksach, poprzedzielani kotarami, szafami lub ściankami działowymi, możemy uczynić naszą przestrzeń przyjemną i zdrową. Badania dowodza, ze wieksza iloś zieleni w architekturze i wnetrzach przyczynia sie do zmniejszenia stresu, dolegliwosci fizycznych i psychicznych oraz ze osoby pracujace w otoczeniu zieleni sa bardziej zmotywowane, co z kolei przekłada sie na zwiekszenie ich produktywnosci i kreatywnosci. Tworzymy zdrowe, zrownowazone wnetrza zarowno ROZMAWIA: Klaudyna Bogurska-Matys, ZDJĘCIA: Garden Spot Int. sp. z o.o. DESIGN BIOFILICZNY w przestrzeniach prywatnych, jak i miejscach publicznych. Doskonałym sposobem na zaproszenie natury do wnetrz, w ktorych funkcjonujemy, jest zastosowanie ogrodow wertykalnych Pixel Garden, które przyczynia sie do poprawy mikroklimatu i walorow akustycznych, ale rowniez samopoczucia przebywajacych w nim osob. Na jakich jeszcze targach pokazaliście swoje nowości? D G: Polska była pierwszym krajem, gdzie nasi Klienci mogli zobaczyć premierowo nowości Garden Spot. Zaplanowane na najbliższy czas targi stoją pod znakiem zapytania. Wszystkich nas zaskoczyła epidemia koronawirusa (Covid-19), już kilka dużych wydarzeń w Arabii Saudyjskiej i Omanie zostało przełożonych na późniejszy okres. Jak długo pracowaliście nad tym, by właśnie o te produkty poszerzyć swoją ofertę? D G: Nasz zespół to młodzi, bardzo ambitni i kreatywni ludzie, którzy w perfekcyjny sposób potrafią wprowadzać nasze pomysły w życie. Kilka dłuższych chwil pobujania w obłokach, krótka przechadzka głową w chmurach oraz kilkukrotne olśnienie... i tak powstał nasz nowy pomysł. Co nas cieszy? Pomysły, które mamy zapisujemy w naszych głowach – one nie giną. Przy kolejnym relacje z ludźmi z branży

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz