LIDER BIZNESU nr 2/2020

7 olśnieniu i kolejnym pomyśle łączymy je razem ze sobą i w bardzo krótkim czasie wprowadzamy w życie. Czy jeżdżąc na Bliski Wschód zaobserwowaliście, że jest zapotrzebowanie na takie luksusowe produkty? Kto jest Waszym klientem – donice są prawdziwymi dziełami sztuki użytkowej. D G: W ostatnim czasie zauważyliśmy, że coraz więcej naszych Klientów jest zainteresowanych dobrami luksusowymi oraz ekskluzywnymi produktami, takimi jak donice. Stąd też pomysł na dotarcie do klientów, którzy szukają luksusu, a przebywanie wśród naturalnych surowców i materiałów wprowadza szczęście i spokój do ich życia. Ogrody wertykalne stanowią obecnie produkt „must have”. Możemy wykonać z modułów Pixel Garden monumentalne i zapierające dech w piersi realizacje w pałacach i najbogatszych domach na świecie, w różnych kształtach i kolorach. Z drugiej zaś strony, obecnie są produktem dostępnym dla każdego z nas, od ręki, za rozsądne pieniądze. Po poznańskiej premierze na targach, Bliski Wschód zainteresował się boksami akustycznymi i fontannami, które oczyszczając powietrze z pyłów i jednocześnie nawilżając powietrze, okazały się tegorocznym hitem. Zestawy mobilnych, zielonych ścian wraz z fontannami płyną już na Bliski Wschód. Jak zareagowali klienci na nowe produkty wychodzące z logo Waszej firmy? D G: Dziękujemy wszystkim odwiedzającym nas podczas targów, jak również wszystkim naszym obecnym dystrybutorom za tak wiele ciepłych i pochlebnych słów o naszych nowych produktach. Bardzo nas to cieszy, że spełniliśmy Wasze oczekiwania. Cieszy nas, że miejsca na szkoleniach produktowych, które cyklicznie realizujemy, są w 100% są zajęte. Dziękujemy! Czy macie już kolejne pomysły, które zrealizujecie w 2020 roku? D G: Pomysły mamy, czy je zrealizujemy w 2020 roku? Zobaczymy. Obecnie cały świat jest pogłębiony w walce z koronawirusem, co z pewnością nie wpływa dobrze ani na gospodarkę, ani na rozwój społeczny. Już teraz świat widzi konsekwencje polityczne, społeczne i ekonomiczne, jakie niesie epidemia koronawirusa COVID-19. Ostatni czas sam wygenerował zapytania naszych Klientów. Takie połączenie idei slow food i konieczności pozostania w domu przez dłuższy czas. Tak też powstał pierwszy produkt na bazie serii alu line i simple line, który nazwaliśmy My Little Home Garden. Zastosowana specjalna lampa led, której długości fal starannie dobraliśmy pod kątem stymulowania wegetatywnego wzrostu roślin, umożliwia nam na świeże i zdrowe zbiory z własnej kuchni każdego dnia. Produkt już sprawdza się podczas codziennej uprawy ziół, warzyw i owoców u naszych pierwszych Klientów.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz