LIDER BIZNESU 2/2021

11 W nadchodzącym sezonie ogrodniczym duża uwaga w funkcjo - nowaniu roli Ambasadora Marki zwrócona zostanie na aktyw - ność w sieci oraz lokowanie produktów marki AGRECOL w tele - wizji. Dominik Strzelec został Ambasadorem Marki AGRECOL już w poprzednim roku i z uwagi na niecodzienną sytuację związaną z pandemią współpraca została przedłużona o kolejne dwa sezony. Ambasador Marki AGRECOL - Dominik Strzelec w kolejnych odsłonach TEKST i ZDJĘCIA: AGRECOL Sp. z o.o. Odmarca br. rekomendacje nowości i topowych produktów szerokiego portfolio AGRECOL będzie można śledzić w każ- dym z nowych odcinków wiosennego wydania „Polowania na ogród” na kanałach HGTV oraz TVN. Dominik to ogrodnik z prawdziwą pasją, związany z grupą TVN Media. W stacji TTV w programie „Usterka” sprawdzał pracę fachowców, a w „Odlotowym ogrodzie” zmieniał zwykłe ogródki w wyjątkowe. Obecnie w stacji HGTV urzą- dza „Polowanie na ogród” i w sklepach ogrodniczych szuka bohaterów swojego programu. Dominik potrafi odmienić każdą nudną, zaniedbaną lub niewymiarową działkę w funk- cjonalny zakątek. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę i dzieli się własnymi doświadczeniami na wszystkie tematy dotyczące roślin - począwszy od sadzenia przez aranżację, aż po bieżącą pielęgnację roślin. Kwestię współpracy z firmą AGRECOL sam zainteresowany komentuje w następujący sposób: - Mój wizerunek medialny jest wynikiemmojej kon- sekwencji i dbałości o to, z kim i co robię zawodowo. Staram się dobrze dobierać współpracowników, partnerów bizne- sowych. Cenię firmy stawiające na jakość i innowacyjność, a jak jest jeszcze to firma rodzinna: dla mnie super. Moja energia, pasja oraz doświadczenie, produkty i wiedza pra- cowników firmy AGRECOL to doskonałe połączenie. Telewizja to oczywiście nie jedyny kanał komunikacji, jaki będzie wykorzystywany podczas realizacji całej strategii działania Ambasadora Marki. Kolejne odsłony współpracy mają być ukazywane systematycznie w poszczególnych etapach wspólnych prac. Planuje się dotarcie do szero- kiego grona klientów, gdzie będzie można ich jednocze- śnie ogrodniczo i ekologicznie edukować. Internet, w tym portale social media, jak Facebook, Instagram czy YouTube, trade marketingowe produkty z wizerunkiem Ambasadora Marki, spotkania z klientami B2B oraz B2C, szkolenia online to tylko niektóre z narzędzi kampanii. W AGRECOL Studio już rozpoczyna się produkcja pierwszych materiałów wideo, które podczas wiosennego sezonu będą kontentowo uświadamiać odbiorców w starciu z roślinnością i ogro- dem. - Wierzymy, że Ambasador Marki to przede wszystkim misja, dzięki której konsument będzie w stanie lepiej poznać świat przeżyć i wartości naszej marki. Chcemy z wyczuciem, odpowiednio dobierać narzędzia reklamowe i stopień ich intensywności podczas całego procesu planowania – pod- kreśla Dawid Kosakiewicz, dyrektor marketingu AGRECOL.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz