LIDER BIZNESU 2/2021

15 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy bardzo krótkowzroczne i mocno zaważyć na szansach sprzedażowych w przyszłości. Dlatego zarówno firma AL- KO, jak i nasi dilerzy intensywnie rozwijają swoje cyfrowe kompetencje. Jakie czynniki sprawiają, że AL-KO staje się coraz popularniejszą marką ogrodniczą w Polsce? Jak zachęcacie Państwo partnerów do współpracy? M.K.: To bardzo ciekawe i interesujące pytanie. W mojej opinii to na pewno bardzo konsekwentnie budowana, szczególnie przez kilka ostatnich lat, wizja bardzo nowoczesnej, otwartej firmy działającej na bardzo wymagającym rynku, ale niezapominającej, że partnerskie podejście do współpracujących z AL-KO przedsiębiorców zbuduje świetną atmosferę oraz zaufanie i lojalność wobec marki. Wielu pracowników firmy jest zaangażowanych w budowanie jej wiarygodności przez niemal 20 lat, a niektórzy nawet dłużej, co pokazuje, że ta świętująca dziś swój jubileusz 90-lecia firma jest wierna swoim zasadom i pozwala realizować życiową karierę. I takie długoterminowe zaangażowanie, wierność zasadom wraz z solidnym portfolio świetnych produktów jest doskonałym przepisem na wiarygodnego partnera do współpracy w trudnych i niepewnych czasach, co udowadnia szybko rosnąca sieć dilerska. Jestem dumny z tego, że mogę być częścią tej organizacji. Jakich nowości produktowych możemy spodziewać się w ofercie AL-KO Kober? Czy możemy uchylić rąbka tajemnicy? M.K.: AL-KO to bardzo nowoczesna i innowacyjna firma i na swoją premierę czeka kilka niezwykłych produktów. Niestety, do czasu ich rynkowej premiery nie mogę mówić o szczegółach. Mogę natomiast zdradzić, że nasz zespół projektowy z Niemiec bardzo intensywnie pracuje nad nowymi, niezwykłymi urządzeniami akumulatorowymi i już wkrótce AL-KO będzie gotowe podzielić się z Państwem i swoimi klientami naprawdę ekscytującymi wiadomościami w tym temacie.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz