LIDER BIZNESU 2/2021

19 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy i odporne na przechylenie bębny Fiskars można obracać w zakresie 360°, co pozwala na pełną swobodę manew- rowania. Bębny wyróżnia też elegancki, stylowy design. Dodatkowym udogodnieniem jest zintegrowany schowek, w którym można przechowywać akcesoria. PISTOLETY I LANCE ZRASZAJĄCE Seria do nawadniania FISKARS obejmuje również łatwe w obsłudze pistolety i lance o różnym rodzaju strumienia wody – z płynną regulacją przepływu. Dokładnie rozpylają wodę, pozwalając ją zaoszczędzić. Zarówno pistolety, jak i lance mają możliwość wymiany głowic zraszających, co wpływa na ich optymalne wykorzystanie. ZRASZACZE W ofercie FISKARS nie mogło zabraknąć zraszaczy, które pomagają utrzymać trawnik w doskonałej kondycji. Wytrzymałe, wysokojakościowe zraszacze są wydajne, łatwe w montażu i całkowicie automatyczne w połącze- niu ze sterownikiem nawadniania. FISKARS oferuje cały wachlarz zraszaczy odpowiednich dla ogrodów o różnych rozmiarach: w tym wahadłowy, pulsacyjny czy dookolny. Co więcej, dostępne są modele wyposażone w innowacyjną technologię oszczędzającą wodę, która zapewnia mniejszy strumień, redukujący zużycie wody nawet o 20%. WĘŻE OGRODOWE Odpowiedni wąż ogrodowy to jeden z kluczowych elemen- tów całego systemu do nawadniania. FISKARS zastosował innowacyjne rozwiązanie, polegające na oznaczeniu śred- nic węży odpowiednim kolorem, co umożliwia bezbłędne dopasowanie węża do złączki. Ponadto węże są odporne na skręcanie, a to zapewnia duży komfort pracy. ZŁĄCZKI I PRZYŁĄCZA System nawadniania nie byłby kompletny bez złączek i przy- łączy FISKARS: od kranu, do końcówki zraszającej. Podobnie jak w przypadku węży ogrodowych, zastosowano w nich system oznaczania średnicy kolorem, czyli tzw. system kodowania kolorem, który wyklucza błędne dopasowanie złączki czy przyłącza do węża. W ofercie znajdują się pro- dukty wykonane z tworzywa FiberComp™. Są one dwa razy trwalsze niż inne i bardzo odporne, nawet na duży nacisk. Wszystkie dodatkowe akcesoria zwiększają zakres działania sprzętu nawadniającego i ułatwiają podlewanie. Wśród nich znajdziemy poręczne sterowniki nawadniania z łatwym programowaniem początku, częstotliwości i czasu trwania nawadniania. WSPARCIE DLA PARTNERÓW HANDLOWYCH Wszyscy partnerzy FISKARS mogą liczyć na kompleksowe wsparcie – marketingowe, sprzedażowe i merytoryczne. Opiekunowie: regionalni kierownicy sprzedaży oraz przed- stawiciele handlowi regularnie odwiedzają punkty sprze- daży i służą profesjonalnym doradztwem, m.in. organizując szkolenia produktowe, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza pozwalająca na skuteczną sprzedaż. Doskonale skomponowana oferta to również wsparcie w postaci materiałów POS: displaye, stojaki, plakaty czy woblery. Dodatkowym uzupełnieniem są katalogi, ulotki i informacje na stronie internetowej. Aby ułatwić naszym partnerom zamawianie produktów do nawadniania przygotowano gotowe koncepty na ele- ganckich ekspozytorach typu shop-in-shop, dostępnych w trzech rozmiarach S, M i L. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ W sezonie wiosennym FISKARS rusza z nową kampanią reklamową, w której będzie informować o swoim nowym segmencie nawadniania za pośrednictwem różnych kana- łów informacyjnych. Poza obecnością w prasie branżowej i lifestylowej, działania wzbogaci również emisja spotu telewizyjnego. Zaplanowano także szereg działań w digi- talu, social mediach oraz wsparcie PR. Ważnym obszarem działalności jest również współpraca z influencerami i blo- gerami. FISKARS wysoko sobie ceni kontakt z klientami, dla- tego aktywnie będzie uczestniczyć w ważnych lokalnych wydarzeniach. Planuje również szereg akcji promocyjnych w sieciach dystrybucji. Więcej informacji na stronie: www.fiskars.com

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz