LIDER BIZNESU 2/2021
Stowarzyszenia Centrów Ogrodniczych oraz grupy zakupo- wej Dobre Centrum Ogrodnicze. WIEDZA W PIGUŁCE W dniach 25-26 lutego uczestnicy Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej wzięli udział w ciekawych wykładach i szkole- niach prowadzonych przez specjalistów z zakresu marke- tingu, handlu i ogrodnictwa. Gościem specjalnym był Oliver Mathys, który jest cenionym ekspertem ds. marketingu roślin i zarządzania centrami ogrodniczymi, goszczącym m.in. na takich wydarzeniach jak Spoga+Gafa. Wśród prele- gentów pojawili się również najwięksi eksperci w dziedzinie marketingu, mediów społecznościowych oraz budowa- nia strategii: Janina Bąk i Artur Jabłoński; specjaliści z dzie- dziny handlu detalicznego w branży ogrodniczej: Robert Radkiewicz i Marek Borowiński; a także inni specjaliści z dzie- dziny marketingu i nowych mediów: Karol Leja z między- narodowej agencji badawczej Euromonitor International, Sylwia Piskulska, Marta Orzechowska i Łukasz Cholewicki. Udział uznanych ekspertów branżowych i autorytetów zapewnił kongresowi bardzo wysoki poziom merytoryczny i sprawił, że uczestnicy mogli pogłębić swoje kompetencje w różnych obszarach wiedzy o rynku ogrodniczym, handlu i trendach konsumenckich. MERYTORYCZNIE O RYNKU Wykładom towarzyszyła debata „Podsumowanie sezonu w branży ogrodniczej i nowe pomysły na kolejny”, w której udział wzięli przedstawiciele branży ogrodniczej. W gronie prelegentów znaleźli się Maciej Pieniążek, dyrektor sprze- daży Agaris Poland; Małgorzata Rosa, prezes DCO i członek zarządu PSCO; Mateusz Krzewicki, właściciel firmy All Plants; Stanisław Wojtowicz, dyrektor ds. marketingu Planta Sp. z o.o. oraz Joanna Legutko, wiceprezes zarządu W. Legutko PrzedsiębiorstwoHodowlano-Nasienne Sp. z o.o. Uczestnicy debaty dyskutowali m.in. o zmianach w zachowaniu konsu- mentów, prognozach na rok 2021 oraz rekordowej sprze- daży w branży ogrodniczej. Podsumowując, tegoroczna edycja kongresu, pomimo obostrzeń pandemicznych, okazała się komercyjnym sukce- sem, a przedstawiciele rodzimej branży ogrodniczej, mimo bardzo udanego sezonu w 2020 r., wykazali potrzebę zapo- znania się z ofertą firm i premierami produktowymi, spotka- nia się, wymiany doświadczeń i omówienia najważniejszych zmian na rynku. REKLAMA
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz