LIDER BIZNESU 2/2022

20 WYWIAD Pomimo tych niedogodności rozwijaliśmy ofertę o pro - dukty potrzebne naszym klientom. Jako przykład mogę tu podać produkt do zwalczania ćmy bukszpanowej, która stała się istną plagą w ostatnich dwóch latach. Aktualnie zmagamy się z podwyżkami cen surowców i słabą ich dostępnością. Nawiązując jeszcze do pierw - szych słów tego ustępu, mogę wyrazić nadzieję, iż kolejka dociera do stacji, a my trzymamy się mocno. TAMARK nie ustaje we wdrażaniu innowacji i wprowa - dzaniu interesujących nowości. Które spośród niedawno wprowadzonych produktów warto zarekomendować wła - ścicielom sklepów i centrów ogrodniczych? Czy możemy zdradzić, o jakie ciekawe pozycje produktowe ma posze - rzyć się oferta firmy? W.K.: Mogę tylko potwierdzić, iż jesteśmy głodni nowych innowacyjnych produktów. Innowacje rozumiem nie jako podawanie już istniejących produktów w nowej szacie czy formie, a wprowadzanie faktycznych nowości. Dla przykładu podam tu produkty, jakimi są nasze nawozy z mączką bazaltową, które wprowadzamy po uzyskaniu nie - zbędnych rejestracji. Staramy się wprowadzać też produkty, które chronią rośliny dzięki pożytecznym mikroorganizmom. Poza wprowadzeniem nowych produktów, dbamy też o poinformowanie naszych klientów o tych nowościach, co realizujemy głównie za pośrednictwem Internetu i aplikacji ZielonePogotowie.pl. Jakie działania TAMARK będzie realizował w rozpoczyna - jącym się roku? Jakie są najbliższe plany firmy? Nowy magazyn Grupy Target w Rumii

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz