LIDER BIZNESU 2/2022
8 BLIŻEJ BRANŻY LIDER W NOWEJ ODSŁONIE Aby jeszcze dobitniej zakomunikować rozwój „Lidera Biz - nesu”, zdecydowaliśmy się na unowocześnienie logotypu magazynu oraz całościowe odświeżenie jego layoutu tak, aby był on bardziej czytelny zarówno w wersji papierowej, jak i internetowej, a także bardziej atrakcyjny dla odbior - ców. Odświeżeniu szaty graficznej czasopisma towarzyszył rozwój konceptu wywiadów okładkowych. Powstanie tej rubryki umożliwia zaprezentowanie szerokiego spektrum działań, sukcesów i planów decydentów działających w zie - lonym biznesie. Warto nadmienić, że „Lider” funkcjonuje w oparciu o cało - roczny kalendarz wydawniczy, który został dopasowany do terminarza aktualnych targów i wydarzeń, a także terminów zatowarowania poszczególnych asortymentów w ogrodnictwie. Odbiorcy i partnerzy czasopisma regular - nie i z wyprzedzeniem otrzymują też informacje o tema - tach, które będą podejmowane w nadchodzących wyda - niach „Lidera Biznesu”. LIDER ONLINE „Lider Biznesu” dynamicznie rozwija się również online, co potwierdza wartość merytoryczną magazynu i innych treści publikowanych na stronie. W 2021 r. liczba unikal - nych użytkownikówzwiększyła się aż o 457%, co jest także zasługą promowania najciekawszych artykułów wśród nowych użytkowników oraz na zasadzie remarketingu. Wygenerowany ruch płatny przyniósł 22 500 użytkowni - ków, co pozwoliło zwiększyć widoczność firm promują - cych się na łamach „Lidera”. Liczba nowych użytkowników w 2021 r. wzrosła o 446%, co stanowi o intensywnym dotarciu do nowych grup odbiorców potencjalnie zain - teresowanych wydawnictwem. Co ważne, użytkownicy wygenerowali o 427% sesji więcej. To istotne, ponieważ każda sesja to „otwarcie czasopisma” i średnio każdy użyt - kownik zajrzał do pisma co najmniej 2 razy! W porówna - niu do 2020 r. odnotowaliśmy duży wzrost ruchu ze źródeł takich jak: wyszukiwarka Google (ruch organiczny– 493% wzrostu), social media (591% wzrostu), TargiGardenia.pl (463% wzrostu). Warto nadmienić, że nowi użytkownicy pozyskiwani są poprzez promocję wyszukiwarkową nowego wydania. Przy każdym numerze następuje zmiana fraz kluczowych, co 0 10000 Liczba użytkowników 20000 30000 40000 50000 60000 70000 Nowi użytkownicy Liczba sesji 2020 2021 Opracowanie: Lider Biznesu 2022 Statystyka e-wydania Porównanie rok do roku: 2020 vs 2021 Opracowanie: Lider Biznesu 2022 premier produktowych ekskluzywnych wywiadów komentarzy eksperckich relacji i reportaży Lider Biznesu w 2021 r. w liczbach
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz