Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 15 Ogrodnictwo. Specjalizowałam się w ochronie roślin, co zawsze było moją pasją. Wiedza zdobyta na studiach bardzo przydaje mi się w mojej pracy zawodowej. Potem prowadziłam przez 17 lat centrum ogrodnicze, które z pasją rozwijałam. Ze względu na ograniczone możliwości dalszego rozwoju razem ze wspólnikiem podjęliśmy trudną, ale przemyślaną decyzję o zakończeniu tej działalności. W tym samym czasie zostałam powołana na stanowisko prezesa DCO, co otworzyło przede mną nowy rozdział zawodowy. Wcześniej już działałam w PSCO i widziałam korzyść organizowania się centrów, jak i tworzenia marki własnej DCO. Na koniec chciałbym zapytać, jakie ma Pani hobby. M.R.: Mam szczęście, bo moje hobby jest ściśle związane z moją pracą. Przede wszystkim natura, ogród i rośliny. W drugiej kolejności zwierzęta, psy i konie, które towarzyszą mi od 25 lat. Posiadam duży ogród, który staram się utrzymać w jak najbardziej naturalnym stanie. Wymaga to sporo pracy, lecz daje dużo więcej – radość i satysfakcję. Dziękuję za rozmowę i poświęcony czas. Życzę powodzenia w realizacji ambitnych planów! Rozmawiał dr Piotr Łuczak Najistotniejsze oczekiwania członków PSCO wg badania ankietowego • Promowanie PSCO jako lidera branży ogrodniczej • Organizacja wartościowych szkoleń dla właścicieli centrów ogrodniczych i ich pracowników • Wymiana informacji i doświadczeń wśród członków PSCO (zaproponowano spotkania online) • Wyjazdy do szkółek roślin celem zapoznania się z wyborem, ceną i jakością roślin, jakie oferuje szkółka, wsparcie w negocjacjach dotyczących ustalenia warunków na dany sezon • Wsparcie w interpretacji przepisów prawnych dotyczących ich działalności gospodarczej na poziomie wymogów WiORIN-u Centra ogrodnicze powinny być mocniej promowane w mediach społecznościowych. Są też zainteresowane akcjami tematycznymi, jakie przygotowuje dla nich biuro PSCO. REKLAMA BLIŻEJ BRANŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz