LIDER BIZNESU 3/2020

21 Andrzej Grocholewski Dyrektor handlowy Firma Masport od ponad 35 lat produkuje wysokiej jakości grille gazowe, które spełniają oczekiwania największych miłośników grillowania w ogrodzie. Obecnie produkty marki Masport dostępne są w po- nad 45 krajach na całym świecie, gdzie cieszą się ogromną popularnością. W Nowej Zelandii Masport jest numerem 1 wśród wszystkich spotykanych marek grilli gazowych. Misją firmy jest popularyzacja zdro- wego grillowania w plenerze poprzez zastosowanie innowacyjnego podejścia do przygotowywania po- siłków. W 2017 roku firma AL-KO przejęła firmę Masport i roz- szerzyła swoją ofertę o grille gazowe. Zalety korzystania z grilli gazowych Masport: f f Oszczędność czasu – grill nagrzewa się do tempe- ratury 350 o C w zaledwie 7 min. f f Kontrola temperatury – dzięki kontroli płomieni można tworzyć tzw. strefy ciepła, co pozwala na szybką karmelizację, jak i na grillowanie w stylu „low and slow” f f Pokrywa – możliwość tworzenia strefy bezpośred- niego i pośredniego grillowania f f Boczny palnik i blaty – wygoda i łatwiejsza praca f f Łatwość utrzymania czystości f f Zdrowie - grillowanie na gazie ogranicza kłębienie się toksycznych oparów f f Ekonomia Modele Masport dostępne w Polsce: INOX BBQ S/S4, BBQ MB4000, BBQ Maestro orowe będzie sprzyjała zapotrzebowaniu na produkty BBQ, ale również poprawiająca się stopa życiowa konsu- mentów, otwierająca drzwi do postępującej premiumiza- cji w segmencie grillowania. Dotyczy to w takim samym stopniu wschodzących rynków, jak i krajów europejskich. Preferencje konsumentów na całym świecie oraz ich po- trzeby zmieniają się. W związku z tym można szacować, że coraz liczniejsza rzesza entuzjastów grillowania bę- dzie poszukiwała technicznych nowinek z wyższej pół- ki. Coraz lepsze standardy życia mają bowiem kluczowy wpływ na zakup grilli. Ponieważ gra jest warta świeczki, konkurencja wśród wiodących producentów asortymentu BBQ będzie w dal- szym ciągu się zaostrzała. Rosnąca podaż marek oraz asortymentu do grillowania będzie z kolei przekładała się na atrakcyjne ceny tych produktów. Dalsze wzrosty w tym segmencie handlu i stabilizację cen mają zapew- nić ponadto innowacje, nowe modele sprzedaży tych produktów i optymalizacja kosztów, dzięki wykorzysta- niu nowoczesnych komponentów oraz metod produkcji. Jednego można być pewnym, segment BBQ lata hossy ma jeszcze przed sobą.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz