LIDER BIZNESU 3/2020

spis treści RELACJE Z LUDŹMI Z BRANŻY 6-9 PASZPORTY ROŚLIN - inspekcja chce rozpowszechnić wiedzę RAPORT WYDANIA 10-13 Aktualna sytuacja w centrach ogrodniczych GARDEN BIZNES 16-21 Rynek grilli na świecie i w Polsce ZMIANY NA RYNKU 28-31 Ogrodnictwo jest branżą, która uczy pokory POZIOMWYŻEJ 14-15 Jak oszczędzać wodę podczas podlewania – czyli mądre gospodarowanie wodą w ogrodzie 22-27 Na topie 32-33 Poppen Gewächshausbau - mamy 35 lat doświadczenia 50-51 Najnowsze i zdrowe odmiany róż ODWIEDZAMY CIEKAWE MIEJSCA 36-37 Sussex Prairie Garden ZIELEŃWMIEŚCIE 38-41 Czym jest i po co nam Zielona Infrastruktura? NA TAPECIE 42-44 BOOM na sprzedaż on-line PROJEKTOWANIE 46-49 Rośliny w biurze – ładny dodatek czy może coś więcej? CO PISZCZY W ZIELONEJ BRANŻY? 52-53 Busem przez polskie ogrody oryginalna promocja partnerów projektu Z MIŁOŚCI DO ZIELENI 54-55 Azyl na balkonie SUKCES W BIZNESIE ZACZYNA SIĘ U PODSTAW 56-57 Fachowiec-marketingowiec jak go rozpoznać i co może zdziałać w dobie kryzysu? 58-59 Dlaczego firmy ogrodnicze powinny współpracować z influencerami? 60-62 W jakim kontekście kulturowym odnajdują się nasze rodzime firmy rodzinne?

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz