LIDER BIZNESU 3/2020

52 co piszczy w zielonej branży? Busem przez polskie ogrody oryginalna promocja partnerów projektu Busem przez polskie ogrody to nowatorski projekt w pol- skiej blogosferze ogrodniczej trwający nieprzerwanie od stycznia 2018 roku. Jego głównym założeniem jest cykl wizyt w ogrodach, efektem czego są bieżące relacje oraz dedyko- wane posty. Ideą projektu jest propagowanie świadomego i odpowiedzialnego, szeroko pojętego i zróżnicowanego ogrodnictwa, w szczególności pasji i radości, jaką może nieść samodzielne i przemyślane zagospodarowywanie przestrze- ni, stosowanie ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślinnych. Projekt ma jednocześnie pokazać, że własnymi pomysłami, podpartymi ciężką i systematyczną pracą, można osiągnąć spektakularne efekty. Co ważne, to efekty, które mogą za- chwycać i inspirować tysiące osób, niejednokrotnie szukają- cych pomysłów i rozwiązań na zagospodarowanie własnego kawałka przestrzeni. Znakiem rozpoznawczym i tytułowym bohaterem projek- tu jest specjalnie dedykowany bus, którym realizowane są wi- zyty w ogrodach. Autorem i wykonawcą projektu jest Tomasz Szostak, od wielu lat prowadzący aktywną działalność w za- kresie zagospodarowania i utrzymania terenów zieleni, dzie- lący się swoim doświadczeniem na blogu zogrodemnaty.pl , notującym miesięcznie przeszło 200 tysięcy odwiedzin, któ- rego fanpage obserwuje blisko 70 tysięcy osób. TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl Projekt – szeroka promocja partnerów Blogowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w styczniu 2020 roku rozpoczął już swój 3. sezon, nieustan- nie zatacza coraz szersze kręgi. Tak było m.in. na tegorocznych Targach Gardenia, gdzie blog „Z ogrodem na TY” oraz „Bus” miał swoje stoisko. To nowatorskie przedsięwzięcie, które pokazuje, że blog rośnie w siłę, jest coraz bardziej zauważalny i znacznie wykracza już poza ramy Internetu. Sezon 2020 projektu „Busem przez polskie ogrody” to, podobnie jak w roku 2018 i 2019, 24 ogrody do odwiedze- nia, na których tle, w ciekawych relacjach dodatkowo będą prezentowane wizerunki i produkty partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim autor projektu, będzie obecny w licznych ogrodach pokazowych, arboretach, oraz innych ciekawych miejscach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i sta- Od roku 2018 systematycznie rośnie w siłę, a tytułowy bus pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miejscach, na imprezach, prelekcjach i targach. P rojekt „Busem przez polskie ogrody” z każdym rokiem cieszy się więk - szą popularnością i dlatego jest przedsięwzięciem wartym uwagi, któ - remu zaufało wiele instytucji branżowych. Głównym założeniem pro - jektu jest cykl wizyt w ogrodach, efektem czego są bieżące relacje oraz dedykowane posty, które są śledzone przez dziesiątki tysięcy czytelni - ków bloga. Taka forma promocji jest atrakcyjna dla partnerów projektu.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz