LIDER BIZNESU 3/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 31 Wygoda to nowa czerń Modne meble ogrodowe w 2021 r. to przede wszystkim te, które zapewnią polskim użytkownikom możliwie najwięk- szą wygodę wg platformy Homebook.pl. Trudno się z tym nie zgodzić. Mieszkańcy naszego kraju coraz więcej czasu spędzają bowiem w zaciszu swoich ogrodów, tarasów czy balkonów. Dlatego można oczekiwać, że w bieżącym i przy- szłym sezonie konsumenci będą rozglądali się za komforto- wymi fotelami i krzesłami, a także leżakami, wspomnianymi Źródło: Sales Intelligence 2020 Wzrost zainteresowania akcesoriami do uprawy roślin ogrodowych w kwietniu 2020 w porównaniu z danymi z kwietnia 2019 oświetlenie ogrodu pergole donice Oaza spokoju – wzrost znaczenia ogrodu Christian Üffing Sales Manager Andrewex Sp. z o.o. Patrząc na aktualną sytuację związaną z pandemią, wzra- stającą ilością zachorowań oraz całkowitym zamknięciem w wielu krajach, możemy zaobserwować wzrost zaintere- sowania galanterią i produktami wyposażenia ogrodowego. Jako producent tego asortymentu staramy się, aby klienci zapomnieli o obecnych obostrzeniach dzięki ogrodom. Andrewex produkuje wyroby drewniane z wysokiej jakości komponentów sprawdzonego pochodzenia i stawia przy tym na ekologię. Nasze surowce są starannie dobrane i tech- nologicznie suszone tak, by przedłużyć żywotność wyrobów. Ogrodzenia firmy Andrewex dają możliwość tworzenia przestrzeni intymnych i prywatnych, w których można się zrelaksować i budować przy tym swoją oazę spokoju. Wy- kończenie naszych paneli drewnianych za pomocą specjal- nych środków chemicznych (m.in. impregnacja, lakier itd.) pozwoli klientowi na bezpośredni montaż. Szeroka gama kolorów daje również klientom wybór w celu dopasowania do swoich upodobań i do swojego domu. Osoby mieszkające w bloku często pragną stworzyć na balkonie namiastkę prawdziwego ogrodu, w którym sadzą kwiaty, rośliny oraz warzywa i zioła. Nasze rozsady i donice pozwalają na budowę małego ogrodu na niewielkim balko- nie oraz w dużych ogrodach. Życzę wszystkim, by mogli cieszyć się ze swoich małych i dużych ogrodów, i czerpali z tego przyjemność, mimo tak trudnych czasów. +20% +44% +82% Doceniona jakość Paweł Przyłucki właściciel Onegarden Współczesny konsument wymienia meble ogrodowe znacz- nie częściej niż w przeszłości. Wpływ na tę sytuację ma rosną- cy standard życia oraz łatwość zakupu, jaką daje rozwój sprze- daży online. O ile do tej pory branżę cechowała sezonowość, sytuacja związana z COVID-19 spowodowała zwiększone za- interesowanie ofertą również wmiesiącach uważanych do tej pory za„martwe”. Zapewnienie rodzinie bezpiecznych i kom- fortowych stref wypoczynku w przydomowym ogrodzie bez konieczności jego opuszczania stało się główną potrzebą i wpłynęło na zmianę naszych nawyków lifestyle’owych. Spędzając więcej czasu w otoczeniu domu, konsumenci co- raz częściej doceniają względy estetyczne, możliwość per- sonalizacji produktów, ale przede wszystkim wygodę, trwa- łość i jakość produktu. Obserwujemy zdecydowane odejście od najtańszych rozwiązań w kierunku droższych mebli czy oświetlenia i poszukiwania alternatyw dla ofert gigantów w branży mebli i oświetlenia jak IKEA czy Castorama.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz