LIDER BIZNESU 3/2021

66 Tomasz Szostak ekspert Busem przez polskie ogrody pod ogrodowym parasolem zisiejsze ogrody to bardzo rozbudowane przestrzenie. Służą naszym pasjom, są miejscem rozwijania naszego hobby, ale są także miejscem rekreacji i odpoczynku, a temu jak wiadomo służą przeróżne kąciki wy - poczynkowe, w tym również te „pod ogrodowym parasolem”. Wątek ten postanowiłem mocniej zaakcentować, ponieważ na tegorocznej drodze „busa” pojawiły się właśnie oryginalne parasole, a jednym z nowych partnerów zo - stała marka Litex Garden. Tekst i zdjęcia: Tomasz Szostak Rozważając ogólnie o ogrodach, których w swojej karie- rze odwiedziłem już setki, w tym wiele w ramach projektu „Busem przez polskie ogrody”, z całą stanowczością mu- szę podkreślić, że polskie ogrody pięknieją. Nasza świado- mość staje się coraz większa, ogrody przestały pełnić już tylko funkcje praktyczne i użytkowe. Coraz większa uwa- ga przywiązywana jest do ich wyglądu, w czym poma- gają przeróżne elementy. Przede wszystkim atrakcyjne i przemyślane zagospodarowanie, ale także liczne ozdo- by, meble, czy chociażby wspomniane parasole. Tym bardziej cieszę się, że do projektu przystępują part- nerzy, którzy ułatwiają mi komunikację z czytelnikami bloga, a jednocześnie pomagają ich inspirować. To nie- zwykle istotne, że mam możliwość prezentować orygi- nalne produkty w ciekawych, ogrodowych aranżacjach, a tym samym dawać wskazówki swoim czytelnikom. Jed- nocześnie szczególnego podkreślenia wymaga fakt, że i moje działania dają wiele korzyści uczestniczącym part- nerom. Całość projektu to bajecznie kolorowe ogrody, które odwiedzam, naturalne tło, na którym mam możli- wość prezentować ich produkty. Co ważne, spotyka się to z dużym zainteresowaniem, a całość projektu od samego początku została dobrze przyjęta, jest chętnie oglądana i żywiołowo komentowana. Można więc z całą pewnością powiedzieć, że również pokazywane w projekcie paraso- le mają wyjątkowo dobre tło do prezentacji, a przez to są pozytywnie odbierane. To niewątpliwie duża korzyść dla partnera. Dlatego nieustannie zapraszam do współpracy inne marki, które dostrzegają potencjał moich działań, chcą prezentować się w projekcie, który miesięcznie notuje oglądalność na poziomie setek tysięcy odbiorców. A jed- nocześnie chcą wesprzeć tę oryginalną inicjatywę, któ- ra znacznie wykracza już poza ramy Internetu i  trwa już czwarty rok. busem przez polskie ogrody

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz