Lider Biznesu 3/2024

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 7 BLIŻEJ BRANŻY Green Networking. Topowe polskie firmy oraz reprezentanci zagranicznych odbiorców będą zaproszeni na spotkanie branżowe. Celem tego koktajlowo-networkingowego wieczoru będzie nawiązanie i ocieplenie relacji, w atmosferze VIP ONLY, przy wyśmienitym jedzeniu, nastrojowej muzyce i w pięknych okolicznościach Alei Lipowej. Hosted Buyers – kluczowi zwiedzający. Tegoroczna Gardenia ma ambicję stać się areną międzynarodowych spotkań. Organizator rozpoczął już proces pozyskiwania kontaktów zagranicznych, które otworzą dla polskich firm zupełnie nowe perspektywy. Zaproszono: • pracowników wyższego szczebla z topowych zagranicznych firm produkcyjnych; • przedstawicieli europejskich sieci handlowych i dystrybucyjnych; • członków zagranicznych stowarzyszeń, związków i izb branżowych, • centra ogrodnicze z Polski i zagranicy, m.in. z Niemiec, Szwecji, Holandii, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Włoch, Danii czy Słowenii. PRZEKROJOWO PRZEZ OGRODNICTWO Ekspozycja, podobnie jak w roku ubiegłym, obejmie wszystkie sektory ogrodnictwa – od oferty maszynowej, poprzez podłoża, nawozy, nawadnianie, nasiona, akcesoria ogrodnicze, aż po sektor florystyczny, pełen pokazów i nietuzinkowych kompozycji. Nastąpi zmiana lokalizacji na pawilony 7, 7A, 8, 8A oraz 6. To nowy potencjał prezentacji oferty wystawców. To także wyjątkowa, zielona przestrzeń Alei Lipowej, w której ulokowane będą inspiracje i eventy dla zwiedzających. OGRÓD NOWOCZESNY, CZYLI JAKI? Motyw przewodni XVIII targów GARDENIA to „Zielona przyszłość. Branża ogrodnicza nowej ery”. Będziemy pytać wystawców i ekspertów architektury krajobrazu, zieleni miejskiej i przydomowej, specjalistów i hobbystów – jaka zieleń nadchodzi? • Minimalistyczna? • Automatyczna? • Naturalna czy projektowana? • Jak przygotowuje się branża na zmiany klimatyczne? • Jak reaguje na nowe oczekiwania konsumentów? • Jakie centrum ogrodnicze ma szansę przyciągnąć i utrzymać dzisiejszego klienta? Na stoiskach wystawców zwiedzający zobaczą nowości na nadchodzący sezon utrzymane w ekologicznym duchu, najświeższe trendy i ciekawostki z branży. Istotnym kontekstem będą odbywające się niemal jednocześnie, bo w dniach 15-17 października, targi POLECO. Jest to największe i najważniejsze miejsce spotkań przedstawicieli instytucji legislacyjnych, samorządów oraz reprezentantów świata biznesu, nauki i edukacji bezpośrednio związanych z branżą ochrony środowiska i gospodarką komunalną. Targi odwiedzają przedstawiciele przedsiębiorstw, m.in.: gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami, energetycznych, ciepłowniczych i wodociągowych, a także utrzymania zieleni miejskiej. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz