LIDER BIZNESU 4/2020

co piszczy w zielonej branży 62 Busem przez polskie ogrody sezon 3. – 2020 i kolejne WIELKIE PLANY Tym samym promocja partnerów busa, którymi w tym sezonie są marki: Gardena, Stiga, Altax, Legutko, Kronen, Agrimpex, Kwazar, Ramp, Gnejsy.pl staje się coraz mocniej widoczna i znacznie wykracza poza ramy Internetu. Sezon 2020 projektu „Busem przez polskie ogro- dy” to, podobnie jak w roku 2018 i 2019, 24 ogrody do odwiedzenia, na których tle, w ciekawych relacjach, będą prezentowane wizerunki i produkty partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim autor projektu, jest obecny w licznych ogrodach pokazowych, arboretach oraz wielu ciekawych miejscach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i stano- wią inspirację dla setek tysięcy obserwatorów tego pro- jektu. Wszystko to powoduje, że projekt „Busem przez polskie ogrody” stał się już mocno popularnym przedsięwzięciem. TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl Bez wątpienia wciąż rośnie w siłę i przyciąga kolejne rzesze czytelników. Ważnym podkreślenia jest również fakt, że blog „Z ogrodem na TY”, na którym m.in. relacjonowane są bieżące wydarzenia, notuje obecnie około 300 tysięcy odwiedzin miesięcznie. To powoduje, że całe przedsię- wzięcie jest doskonałą platformą dla prezentacji uczest- niczących w nim partnerów. Co więcej, projekt ma zasięg długofalowy, a zatem przekazywane informacje, produkty czy logotypy głęboko zapadają w świadomości czytelni- ków. Projekt ma patronat Targów Gardenia, na których w tym roku bus również był obecny. Była to kolejna, znacząca promocja uczestniczących w nim partnerów. Ponadto objęty jest patronatem Targów Green Area Show, ale również magazynu „Przepis na ogród” i „Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego”. Stąd bez wątpienia jest przedsięwzięciem wartym uwagi i sze- roko rozpoznawalnym, na którego tle, w sposób nienachal- ny, można pokazać wizerunek i produkty poszczególnych partnerów. Mimo, że sezon 3. – 2020 już się rozpoczął, jak zawsze zapraszam do współpracy i udziału w tym przedsięwzięciu. Nowością w sezonie 2020 są również plany wyjazdu i zwiedzania ogrodów Europy, w szczególności Anglii, którą bez wątpienia można nazwać kolebką ogrodnictwa. B logowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w styczniu 2020 roku rozpoczął już swój trzeci sezon, nieustannie zatacza coraz szer - sze kręgi. Od roku 2018 rośnie w siłę, a tytułowy bus pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miej - scach, na imprezach, prelekcjach i targach.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz