LIDER BIZNESU 4/2021
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 19 ojca, która stanowi bardzo ważny element jego życia. Poświęca mu się on z wielkim oddaniem i wszystko co robi, tak naprawdę sprawia mu przyjemność. Kwiaty, a w szczególności dalie, są wielką miłością taty, dlatego wpadłam na pomysł, by stworzyć nową gamę dalii pochodzącej z wła- snej hodowli. Seria ta jest wyjątkowa, ponieważ nasze dalie są wysokiej jakości. Wybór asorty- mentu powstał w oparciu o jego ulubione kolory i odmiany. Dalie to rośliny pełne uroku, które mimo upływu lat cały czas królują w ogrodach. To klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody. Całość ukazała się w wyjątkowej odsłonie graficznej prezentującej wizerunek jej twórcy. Co sprawia, że firma W.Legutko tak aktyw- nie promuje ogrodnictwo wśród najmłod- szych? Jak zachęcacie Państwo dzieci do zainteresowania się ogrodniczym hobby? J.L.: Zdajemy sobie sprawę z potrzeby zaintere- sowania najmłodszego pokolenia ogrodnictwem. Właśnie w tym czasie, kiedy kształtują się nawyki dzieci i rozwijają zainteresowania, szczególnie warto pokazać im świat przyrody – od nasionka do dojrzałej rośliny. Nie wszyscy mają świado- mość tego, że przydomowy ogródek, a nawet doniczka ustawiona na kuchennym parapecie, może dużo wnieść w życie małego odkrywcy. Dziecięca radość z pielęgnacji roślin i duma ze stworzenia własnej grządki to coś pięknego, co zaowocuje poszanowaniem świata przyrody i może przerodzić się w pasję ogrodniczą. Firma W.Legutko stawia na edukację najmłodszych. Dla- tego w ofercie posiadamy specjalną serię nasion Wesoły Ogródek. Barwne opakowania oraz akcja zbierania naklejek wymienianych na wybraną maskotkę warzywa ma na celu zainteresować dzieci ogrodnictwem. Ponadto przed pande- mią w centrach ogrodniczych organizowaliśmy specjalne akcje dla przedszkolaków pod nazwą Akademia Małego Ogrodnika. Podczas spotkań z dziećmi rozmawiamy z nimi na temat podstaw ogrodnictwa, przedstawiamy ciekawostki ze świata przyrody i przeprowadzamy warsztaty praktyczne. Jakie inne nowości produktowe pojawiły się ostatnio w ofercie W.Legutko? Czym jeszcze zaskoczycie Państwo swoich odbiorców w tym roku? J.L.: Nowości w minionym sezonie było sporo, m.in. wspomniana autorska seria dalii dr inż. Wiesława Legutko, seria mieszanek dalii w tor- bach DalioweLove, nowe mieszanki kwiatowe – w tym tuby, bomby i konfetti. Wzbogaciliśmy asortyment nasion traw o nowe pozycje, w tym BIO. Wprowadziliśmy do oferty ogrodowe narzędzia ręczne – kultywator i grabki. Ponadto powstała wyjątkowa seria Vintage wyróżniająca się wyglądem produktów. Znajdują się w niej nasiona warzyw, kwiatów i ziół, bomby kwiatowe, odzież i akcesoria ogrodnicze, a także rękawice i notes. Ciekawą propozycją serii jest zestaw składający się z nasion (bazylii lub mieszanki ziół), ziemi, doniczki oraz ekologicznej osłonki. W sumie nowości pojawiły się praktycz- nie w każdej z naszych serii nasion i cebul kwiatowych. Na ten rok przygotowaliśmy także kilka ciekawych propozycji. Wypatrujcie ich na rynku. Zdradzę jedną z nich – to płynny nawóz do ogór- ków i pozostałych roślin dyniowatych. Przydomowy ogródek, a nawet doniczka usta- wiona na kuchennym parapecie, może dużo wnieść w życie małego odkrywcy. Dziecięca radość z pielęgnacji roślin i duma ze stworzenia własnej grządki to coś pięknego, co zaowocuje poszanowaniem świata przyrody i może prze- rodzić się w pasję ogrodniczą Jak ważne w skutecznej sprzedaży nasion W.Legutko jest wykorzystanie markowych ekspozytorów i innych materia- łów POS? Na jakie wsparcie w tym zakresie mogą liczyć Państwa odbiorcy? J.L.: Wbrew pozorom ekspozytory odgrywają bardzo ważną rolę w całym procesie sprzedaży. Powinny być praktyczne, atrakcyjne wizualnie oraz wykonane z materiałów, które można zutylizować. Klienci oczekują od nas rozwiązań, które nie wymagają od nich dodatkowych zobowiązań związanych ze zwrotem stojaków. Dlatego podejmujemy działania zmierzające do zadowolenia ich w pełni. Większość naszego asortymentu znajduje się na ekspozytorach kartonowych, które są nie tylko solidne, ale rów- nież przyciągają uwagę ciekawą i barwną grafiką. Zdajemy sobie sprawę, że materiały POS są niezwykle ważne, dlatego szczególną uwagę zwracamy na ich jakość i kolorystykę. Firmy, z którymi współpracujemy, zawsze mogą liczyć na dostosowanie naszej oferty do ich potrzeb. Przygotowaliśmy wiele standów nalado- wych dedykowanych konkretnym klientom. Ukazało się wiele
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz