LIDER BIZNESU 4/2021
54 sprzedaż to przygoda Podejście do klienta i zachowania pracowników są odzwierciedleniem stosunku całego zespołu sprzedażo- wego do pracy oraz ich przełożonych. Poziom obsługi każdego sklepu świadczy też o zaangażowaniu właści- ciela w prowadzenie firmy. Jeśli traktujemy naszych pra- cowników bez szacunku, nie oczekujmy, że oni będą nas Z aangażowany personel stanowi podstawę sukcesu każdego sklepu czy centrum ogrodniczego. Jest też papierkiem lakmusowym kultu - ry pracy w każdej firmie i podejścia przełożonych do podwładnych. Często zapomina się o tym, jakie znaczenie ma odpowiednie moty - wowanie sprzedawców, aby osiągali zadowalające wyniki gwaran - tujące rentowność biznesu. TEKST: Marcin Fajerski, ZDJĘCIA: Pexels Motywowanie i demotywowanie personelu – dobre i złe praktyki szanować. Jeżeli natomiast zainwestujemy swój czas, pieniądze i starania w to, aby każdy zatrudniony stał się wartościowym członkiem naszej ekipy, zwiększamy swoje szanse na osiągnięcie biznesowego sukcesu. Jak odpowiednio motywować personel, a jakich błędów należy unikać?
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz