LIDER BIZNESU 4/2021
66 TOMASZ SZOSTAK BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY w towarzystwie mebli ogrodowych gród to nasz drugi salon, który przez kilka miesięcy w roku pełni rolę nie mniej ważną od tego domowego. Dlatego warto poświęcić mu nieco więcej uwagi i urządzić tak, aby odpoczynek w nim był prawdziwą przy - jemnością. Wątek ten postanowiłem mocniej zaakcentować, ponieważ na tegorocznej drodze „busa” pojawiły się wyjątkowe meble, a jednym z nowych partnerów została marka Doram Design. TEKST I ZDJĘCIA: Tomasz Szostak Ogrodowa przestrzeń wypoczynkowa musi być funkcjo- nalna, a do tego estetyczna. Z kolei, aby była estetyczna, musi zostać urządzona z wykorzystaniem odpowiednich, starannie dobranych przedmiotów. MIEJSCE MA ZNACZENIE Jej aranżację warto zacząć od wyboru odpowiedniego miejsca. Inne będzie, jeśli chcemy stworzyć ogrodowy salon, a inne, jeśli ma być to tylko mały, kameralny ką- cik. W obu jednak przypadkach trzeba zwrócić uwagę na otoczenie, nasadzenia roślinne, nawierzchnię i sąsiednie zagospodarowanie. Dopiero potem można przystąpić do najważniejszego – wyboru mebli dla swoich potrzeb. A do wyboru mamy naprawdę wiele, chociażby prawdzi- we, ogrodowe kanapy i narożniki, dzięki którym można stworzyć dosłownie ogrodowy salon; ale również różne mniejsze zestawy, do tego stoły, krzesła i leżaki. MEBLE W CENTRUM UWAGI Prowadząc projekt „Busem”, niezmiernie cieszę się, że przystępują do niego partnerzy, którzy na bieżąco po- magają mi inspirować czytelników bloga. Gównie dając możliwość prezentacji oryginalnych produktów w cieka- wych, ogrodowych aranżacjach. Najważniejsze jest jednak to, że moje działania również dają wiele korzyści uczestniczącym partnerom. Całość projektu to bajecznie kolorowe ogrody, w których mam możliwość prezentować ich produkty. Co ważne, spotyka się to z dużym zainteresowaniem, a całość projektu od samego początku została dobrze przyjęta, jest chętnie oglądana i żywiołowo komentowana. Można więc z całą pewnością powiedzieć, że również pokazywane w projekcie meble mają wyjątkowo dobre tło do prezentacji, a przez to są pozytywnie odbiera- ne. To niewątpliwie duża korzyść dla partnera. Dlatego nieustannie zapraszam do współpracy inne mar- ki, które dostrzegają potencjał moich działań, chcą pre- zentować się w ramach projektu, który miesięcznie no- tuje oglądalność na poziomie setek tysięcy odbiorców, a jednocześnie chcą wesprzeć tę oryginalną inicjatywę, która znacznie wykracza już poza ramy Internetu i trwa już czwarty rok. busem przez polskie ogrody
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz