Lider Biznesu 4/2022

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 21 WYWIAD i producentami podzespołów, mogliśmy ustalić tempo i łańcuch dostaw, a co za tym idzie cele, które w 100% udało się zrealizować. Znając swoje możliwości, anali - zując trendy, poznając potrzeby naszych klientów oraz zbierając informacje od naszych partnerów bizneso - wych w ub.r., główny nacisk położyliśmy na promocję oraz sprzedaż maszyn akumulatorowych oraz robotów koszących, a także kosiarek i traktorów spalinowych. AL-KO należy do czołówki producentów sprzętu zme- chanizowanego i narzędzi ogrodniczych na świecie i w Polsce. Jak zmienił się ten rynek w ciągu ostat- nich dwóch lat? Jak można podsumować miniony rok w branży ogrodniczej? Jaki wpływ na jego kondycję może mieć aktualna sytuacja? Pandemia wyhamowała rynek nie tylko pod kątem zaku - powym, ale także w segmencie dostaw podzespołów do maszyn. Odczuło to wiele rynków i branż, w tym również nasza. Rok 2021 nie przyniósł wielu zmian mogących zna - cząco przyspieszyć rozwój rynku, mimo to nasze cele sprze - dażowe zostały osiągnięte. Miniony rok można podsumować słowem „ODWILŻ”, ale do powrotu rynku na „pełnych obro - tach” jeszcze musimy trochę zaczekać. Także aktualna sytu - acja wojenna ma i będzie miała wpływ na to, co wydarzy się na rynku w zakresie decyzji zakupowych klientów czy dostaw, także w naszej branży. Ale analizujemy. Obserwu - jemy i reagujemy na bieżąco. Jak dla AL-KO Kober zapowiada się rozpoczynający się sezon w naszej branży? Jakie czynniki obecnie oddzia- łują na popyt w segmencie maszyn i urządzeń ogrodni- czych w naszym kraju? Rok 2022 jest dla nas bardzo obiecujący. Klienci zyskują coraz większą wiedzę na temat maszyn Rok 2021 nie przyniósł wielu zmian mogących znacząco przy - spieszyć rozwój rynku, mimo to nasze cele sprzedażowe zostały osiągnięte

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz