Lider Biznesu 4/2023

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 7 BLIŻEJ BRANŻY Tematem przewodnim poprzedniej edycji targów Gardenia był „ekologiczny ogród”, który z silnego trendu stał się dominantą rozwoju tej branży. W 2023 roku organizatorzy zamierzają kontynuować wątki dobrze zaprojektowanej zieleni – walkę z miejską szarzyzną, propagowanie różnorodności biologicznej, nowoczesne rozwiązania dla ekonomicznej i ekologicznej pielęgnacji roślin w skali mikro i makro. Motyw przewodni XVII targów GARDENIA to „Uniwersalny ogród”. Uniwersalny, czyli z jednej strony: dla każdego, w każdych warunkach, w każdym miejscu, a z drugiej: wszechobecny – w przestrzeni przydomowej, w każdej wolnej od zabudowy miejskiej powierzchni, na balkonie, na parapecie, wszędzie, gdzie jest odrobina słońca i wody. Zieleń coraz silniej „rozpycha się łokciami” w projektach domów, biur i miejscach dostępnych publicznie, rozkrzewia się w planach zagospodarowania przestrzennego i nowoczesnych konceptach mieszkalnych. I dobrze – wszak zieleń to… życie! …A TARGI TO LUDZIE Jak co roku od 17 już lat branża ogrodnicza wszystkich sektorów spotka się w Poznaniu nie tylko po to, aby prezentować nowości w swoich ofertach, ale w dużej mierze także dla dwóch innych aspektów: wiedzy i spotkań. W kręgu organizatorów często słychać stwierdzenie, że „targi to ludzie”, co ma w sobie wiele prawdy i wprost przekłada się na jakość wydarzenia branżowego. – Oprócz oczywistego biznesowego wydźwięku targów Gardenia zależy nam także na tym, aby łączyć ludzi o tych samych zainteresowaniach, z tym samym zapałem do sprawy. Od lat jesteśmy dumni z tego, że w czasie Gardenii nie chodzi jedynie o interesy,

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz