8 Nr 4/2023 BLIŻEJ BRANŻY a również o tworzenie nowych pomysłów na projektowanie i pielęgnację zieleni, o wymianę wiedzy i doświadczeń, o inspirowanie do jeszcze pełniejszego i bardziej świadomego działania. To tutaj zawiązują się nowe relacje, tworzą koncepcje i – co bardzo istotne – zapadają bardzo konkretne decyzje – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu Gardenia. EDYCJA 2022 W LICZBACH GARDENIA to coroczny mocny i obowiązkowy punkt w kalendarzu profesjonalnego ogrodnictwa. W 2022 roku gościły niemal 300 wystawców z 12 europejskich krajów (czyli o 38% więcej niż w roku 2021), a teren MTP zgromadził ponad 12 tys. uczestników (+20%), w tym gości z 23 państw Europy i świata. W największej liczbie z Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Holandii, Włoch, Norwegii, Słowenii, Szwecji i Ukrainy, co stanowi dowód, że branża ogrodnicza jest spragniona nowych, wartościowych kontaktów, najświeższej wiedzy merytorycznej i wymiany doświadczeń. Powierzchnia wystawiennicza wzrosła rok do roku o 1500 m2, wystawiło się 2 razy więcej szkółek, a swoją ofertę zaprezentowało aż 71 nowych firm, debiutujących na poznańskiej ekspozycji. Ważnym aspektem struktury zwiedzających byli przedstawiciele największych sieci handlowych i centrów ogrodniczych w naszym regionie. V KONGRES LIDERÓW BRANŻY OGRODNICZEJ W programie merytorycznym edycji listopadowej organizatorzy stawiają na połączenie sił wszystkich sektorów ogrodnictwa i dziedzin im pokrewnych. Uczestnicy będą balansować na styku zielonej branży z marketingiem, sprzedażą, visual brandingiem, logistyką i e-commerce, ale także na połączeniu sektorów między sobą i synergią, którą można dzięki temu wypracować. – Nowy koncept multikonferencji podyktowany był
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz