Lider Biznesu 4/2024

20 Nr 4/2024 Danię reprezentowała firma Graff Breeding (Helle Graff prezentuje oryginalną odmianę hibiskusa – HibisQs Cato) BLIŻEJ BRANŻY dbają obecnie o bardziej spektakularny show, demonstrują koncepcje sprzedaży, możliwości komponowania roślin itp. Charakterystycznym kierunkiem rozwoju FlowerTrials jest także poszerzanie zasięgu ich oddziaływania. Przejawia się to nie tylko w różnorodności zwiedzających, którzy przyjeżdżają z niemal wszystkich krajów Europy, i spoza Starego Kontynentu, ale też w coraz szerszym udziale firm-gospodarzy spoza Niderlandów oraz Niemiec. I tak w 2024 r. w wydarzeniu uczestniczyły również podmioty z: Belgii, Danii, Francji, Grecji, Izraela, Polski (ponadto nie zabrakło europejskich oddziałów przedsiębiorstw hodowlanych z centralami w Japonii czy USA). Nasz kraj reprezentowała Vitroflora, która ma w Holandii swoją filię – w Lisse, gdzie od trzech lat urządza FlowerTrials poświęcone bylinom. Kącik pod nazwą „kuchenna dżungla” z pokazów przedsiębiorstwa Volmary, które ma bogaty asortyment ziół i innych roślin użytkowych FlowerTrials 2024 w firmie Vitroflora w Lisse (Holandia) fot. Vitroflora POZYTYWNY BILANS Zdecydowana większość wystawców była w bieżącym roku zadowolona z rezultatów czerwcowych dni otwartych i jakości wizyt. Vitroflora określiła FlowerTrials 2024 jako imprezę bardzo udaną – z większą frekwencją zwiedzających niż w 2023 r. (w Lisse zjawili się goście z 37 krajów) i dużym zainteresowaniem bylinowymi nowościami z oferty tej firmy (Heliopsis Oriole Yellow, Lythrum Luminara Hot Pink, Nepeta Blue Planet) oraz proponowanymi przez nią koncepcjami marketingowymi dotyczącymi sezonu wiosennego (np. Perennial Collection for Early Season) czy jesiennego (Autumn Joy). Pokazy i tym razem przygotowano zarówno pod dachem – w szklarniach lub w części obiektów logistycznych, jak i na zewnątrz, gdzie można było oglądać rośliny w donicach

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz