28 Nr 4/2024 Dział Sprzedaży firmy W. Legutko przechodzi intensywną fazę rozwoju i transformacji. Zmiany te są wynikiem strategicznego podziału rynku oraz dotychczasowego skutecznego zarządzania zespołem. Dynamiczny rozwój Działu Sprzedaży w firmie W. Legutko zasobami, zwiększać efektywność działań sprzedażowych oraz zapewniać jeszcze wyższą jakość obsługi. – Naszym celem jest stały rozwój i doskonalenie naszych usług. Współpraca z Jadwigą Ostrowską oraz całym zespołem W. Legutko daje mi ogromne wsparcie i inspirację do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które będą korzystne dla naszych klientów ¬– zaznacza Anita Morkowska. W firmie W. Legutko, rozwój Działu Sprzedaży ma na celu utrzymanie i wzrost satysfakcji klientów oraz zapewnienie im poczucia osobistej obsługi. Od kilku lat firma dynamicznie się rozwija, czego skutkiem jest strategiczny podział kanału sprzedaży, a tym samym zmiana osób, które za nie odpowiadają. Nowa rola Jadwigi Ostrowskiej to strategiczny nadzór, wsparcie oraz dalszy rozwój Działu Sprzedaży we współpracy z Anitą Morkowską. < Zmiany są nieodłącznym elementem rozwoju. Dział Sprzedaży w firmie W. Legutko przechodzi obecnie intensywną fazę rozwoju i transformacji, które przyniosą znaczne korzyści zarówno klientom, jak i całej organizacji. Zmiany te są wynikiem strategicznego podziału rynku oraz dotychczasowego skutecznego zarządzania zespołem. Jednym z elementów przemian była zmiana stanowiska Dyrektora ds. Sprzedaży. Jadwiga Ostrowska, która dotychczasowo pełniła tę funkcję, przejęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży ds. Rynku Nowoczesnego. Jej nowa rola skupia się na rozwijaniu współpracy z dużymi sieciami handlowymi, zarówno krajowymi jak i zagranicznymi, co pozwoli firmie na dalszą, międzynarodową ekspansję. – Decyzja o podziale rynku na tradycyjny i nowoczesny była naturalnym krokiem w naszym rozwoju. Zależy nam na tym, aby jak najlepiej obsługiwać naszych Klientów, utrzymać wysoki poziom relacji oraz dostarczać im produkty najwyższej jakości. Aby to osiągnąć, potrzebowaliśmy wyspecjalizowanego podejścia do każdego z segmentów rynku, a co za tym idzie, nieco podzielić obszary Działu Sprzedaży. Moją rolą będzie nie tylko rozwój firmy w skali europejskiej, ale również wspieranie zarówno nowej koleżanki jak i zarządu w realizacji ogólnej strategii sprzedaży – mówi Jadwiga Ostrowska. RYNEK TRADYCYJNY I NOWA PANI MANAGER Rynkiem tradycyjnym, obejmującym hurtownie, centra ogrodnicze oraz sieci franczyzowe zajęła się manager Anita Morkowska. Jej dołączenie do zespołu było strategiczną decyzją, mającą na celu wzmocnienie codziennej relacji handlowej oraz dalsze rozwijanie tego segmentu. –Anita Morkowska wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie oraz świeże spojrzenie sprzedażowe. Wspólnie pracujemy nad wdrożeniem jej w naszą firmową kulturę oraz specyfikę rynku ogrodniczego. Jestem pewna, że jej umiejętności i zaangażowanie wzmocnią naszą pozycję i równie przychylnie zostanie ona przyjęta przez Klientów, z czym dotychczas miałam na co dzień do czynienia – podkreśla Jadwiga Ostrowska. PRECYZYJNE DOBRANIE OFERTY Podział rynku pozwala firmie W. Legutko na bardziej precyzyjne dopasowanie ofert i działań sprzedażowych w zależności od klienta. Dzięki temu firma może lepiej zarządzać Zgrany duet: Jadwiga Ostrowska Dyrektor Sprzedaży ds. Rynku Nowoczesnego Anita Morkowska Manager ds. Sprzedaży w Rynku Tradycyjnym GARDEN BIZNES TEKST I ZDJĘCIA: firmowe
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz