Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 53 TRENDY Podpowiedzi do budowy strony internetowej i wizytówki w Google Checklista nr 1 Co możesz zawrzeć na swojej stronie www? £ Lokalizacja i dostępność: dokładny adres, interaktywna mapa z opcją nawigacji, informacje o parkingu i dostępności dla osób z niepełnosprawnością, godziny otwarcia. £ Prezentacja oferty: kategorie oferowanych produktów (dla centrów ogrodniczych), szczegółowy opis usług (dla firm usługowych), informacja o ofertach sezonowych i promocjach, prezentacja dodatkowych usług (np. doradztwo, projektowanie, transport). £ Galeria i wirtualny spacer: zdjęcia centrum ogrodniczego lub wykonanych aranżacji, wirtualny spacer po centrum ogrodniczym. £ Aktualności: kalendarz ogrodniczy z sugestiami działań na dany miesiąc i produktami, które można użyć, informacje o nadchodzących wydarzeniach (np. warsztatach, pokazach). £ Formularz kontaktowy, integracja z mediami społecznościowymi, sekcja z opiniami klientów, możliwość zapisu na newsletter (w którym można komunikować np. aktualności, promocje, oferty sezonowe). £ Elementy budujące zaufanie: historia firmy, informacje o zespole i ekspertach, certyfikaty i nagrody. Checklista nr 2 Dobrze uzupełniona wizytówka będzie zawierać: £ Dokładne informacje o Twojej firmie: nazwę, adres, numer telefonu. £ Uzupełnioną kategorię i obszar świadczenia usług. £ Godziny otwarcia, w tym dla dni świątecznych. £ Wysokiej jakości zdjęcia firmy, centrum ogrodniczego, realizacji, oferty. £ Opinie klientów (warto na bieżąco dbać o ich pozyskiwanie).
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz