LIDER BIZNESU 5/2020

11 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy uprzyjemniające czas spędzany w ogrodzie, a także te po- magające zabić nudę. Sporym zainteresowaniem cieszyły się też akcesoria do uprawiania sportu w domowych piele- szach. Meble ogrodowe zanotowały aż 510% wzrostu! Polki i Polacy poszukiwali ponadto akcesoriów ogrodowych: +318%, huśtawek ogrodowych: +224%. Co interesujące, największy wzrost w sektorze ogrodniczym – rzędu 762% – odnotowano w kategorii fontann! Generalnie według analiz Shopalike.pl asortyment ogrodowy cieszył się największą popularnością spośród wszystkich oferowanych grup pro- duktowych. W praktyce oznacza to, że konsumentom w na- szym kraju zależy przede wszystkim na zadbaniu o zaciszne miejsce wypoczynku blisko natury. Tendencja ta na pewno utrzyma się w ciągu najbliższych kilku lat, co odzwierciedla- ją najbardziej aktualne trendy mieszkaniowe. Bez ogrodu ani rusz! Koronakryzys wywarł ogromny wpływ na nasz rodzimy rynek mieszkaniowy, co już widać gołym okiem. Z najnow- szych danych agencji badawczej IQS i platformy Otodom. pl wynika, że na początku 2020 r. domu poszukiwało aż do 35% użytkowników wspomnianego portalu nieruchomo- ściowego. Po ogłoszeniu pandemii ten odsetek wzrósł do 50%. Co znamienne, w maju br. zaobserwowano znaczące

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz