LIDER BIZNESU 5/2020
NA TOPIE 20 na topie ROBOLINHO® 1200 W – w pełni automatycznie dba o ko- szenie trawnika. Dzięki inteligentnej technologii Smart Garden trawnik będzie zawsze skoszony, bez zaangażowania właścicie- la ogrodu. Jest to idealne urządzenie do koszenia trawników o powierzchni do 1200 m kw. Posiada czujniki bezpieczeństwa, które chronią urządzenie przed uszkodzeniem. Dodatkowo ce- chuje się cichą pracą, bardzo łatwą obsługą i niezawodnością. www.al-ko.com/shop Robot koszący AL-KO Robolinho® 1200 W Maciej Konieczny, dyrektor handlowy Husqvarna Poland Sp. z o.o. Tegoroczny sezon rozpoczął się w cza- sie pandemii. Nowa rzeczywistość na- rzuciła nowe stan- dardy zachowań społecznych, zwy- czajów zakupowych i postawiła również nowe wyzwania przed firmą Husqvarna – liderem rynku zautomatyzowanego koszenia. Premiery no- wych modeli, mobilizacja sieci sprzedaży wsparte reklamą telewizyjną marki Husqvarna sprawiły, że od początku sezonu roboty koszące Automower® cieszyły się ogromnym zainteresowaniem klientów. Również sprzyjająca wzrostowi trawy pogoda i nagła zmiana stylu życia – spędzanie więcej czasu w do- mach, w przydomowych ogródkach czy perspektywa urlopów spędzonych w domach zwiększyły popyt. Klienci chętniej kupowali ciche i bez-emisyjne roboty koszące Automower®, aby delektować się ciszą, mieć więcej czasu na ważniejsze niż koszenie trawnika pra- ce pielęgnacyjne i aranżacyjne w ogrodzie czy wokół domu. A wszystko po to, aby zapewnić sobie i rodzinie piękniejsze, komfortowe miejsce, z idealnie skoszonym trawnikiem do spędzania wolnego czasu czy wakacji. Husqvarna to marka premium, i jak zawsze w czasach niepewności, klienci chcą sobie zapewnić pozytywne emocje. Może to być zakup produktu, którego sobie w normalnych okolicznościach odmawiali, a teraz decy- dują się na to, aby wynagrodzić sobie inne niedogod- ności. Wszystkie powyższe czynniki spowodowały, że większe niż zwykle środki finansowe klienci przezna- czyli na zakup maszyn i urządzeń do pielęgnacji zieleni. Zwarta, mocna konstrukcja. Łatwa obsługa i konser- wacja. Idealna do mniejszych, złożonych ogrodów o pow. do 600 m². Pokonuje wąskie przejścia i pochy- łości. Maks. nachylenie powierzchni 40 %. Można myć za pomocą węża ogrodowego. W komplecie czujnik wzrostu trawy, czujnik mrozu i Automower® Connect@ Home. Wydajność robocza: 600 m² ±20%, Standardo- wy czas ładowania: 60 min, Poziom hałasu: 59 dB(A) www.husqvarna.com HUSQVARNA AUTOMOWER® 305
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz