Lider Biznesu 5/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 25 oferowanych luzem, inni chętniej sięgną po opakowania jednostkowe, zbiorcze lub całe kapersy. Istotne znacze- nie ma również odpowiednia jakość materiału. Zamó- wione cebule powinny być zdrowe, jędrne, bez żadnych plamistości czy wrośniętych liści. Warto w szczególności zwrócić uwagę na wygląd cebul, które mają być sprze- dawane luzem. W sprzedaży krzyżowej można zaproponować kupującym przede wszystkim koszyczki, które ochronią rośliny – zwłasz- cza lilie i tulipany przed gryzoniami, a także ułatwią ich prze- sadzenie. Warto, aby w ofercie uzupełniającej i w pobliżu ekspozycji znalazły się narzędzia ręczne, m.in . sadzarki z podziałką, zaprawa do cebul, podłoża, torfy oraz kora Tulipan strzępiasty pełny „Qatar” u Piękny czerwony tulipan z białymi końcówkami o piwoniowatym kształcie. BENEX Banaszkiewicz Sp. J. benex.pl NOWOŚĆ! Wiosenne mieszanki kwietne u Wyjątkowa oferta cebul kwiatowych w torbach i kartonikach. Eko- nomiczne i barwne opakowania sprawiają, że produkty nadają się do nasadzeń grupowych oraz sprawdzą się idealnie jako prezent. W ofercie starannie wyselekcjonowane gatunki tworzące wielo- barwne kompozycje. W.Legutko Przedsiębiorstwo Hodowlano-Nasienne Sp. z o.o. Legutko.com.pl NA TOPIE t Tulipan papuzi „White Lizard” Pachnący, łatwy w uprawie o krótkiej i mocnej łodydze utrzymującej tulipana w pozycji pionowej. BENEX Banaszkiewicz Sp. J. benex.pl p Allium Mount Everest Charakteryzuje się dużymi, okrągłymi kwia- tostanami, tworzącymi przepiękny efekt w ogrodzie. Idealnie sprawdzi się na raba- tach jak i w kompozycjach florystycznych. Roślina w czasie kwitnienia dorasta do ok. 110cm. Czosnek jest łatwy w uprawie i nie ma specjalnych wymagań. Ogrodnictwo Wiśniewski Jacek Junior Sp. z o.o. junior.net.pl/oferta/ ogrodowa. Przy ladzie ze środkami ochrony roślin można klientom zaproponować dodatkowo zakup odpowiednich fungicydów. Jako produkty impulsowe jesienne cebule, bulwy oraz kłącza pod względem wartościowym wciąż ustępują pola wielu innym kategoriom produktowym, ale nieodmiennie stano- wią one ogrodniczą pozycję obowiązkową i silny atut zachę- cający konsumentów do stacjonarnych zakupów, a więc do zapoznania się z całą ofertą sklepu lub centrum ogrodni- czego. Podstawowym warunkiem sukcesu w sprzedaży asor- tymentu cebulowego jest jednak jego skuteczna i kreatywna ekspozycja na froncie sali z przejrzystym oznaczeniem ofero- wanych odmian w postaci np. efektownych zdjęć.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz