32 Nr 5/2023 BLIŻEJ BRANŻY Na rynku europejskim COMPO jest jednym z najbardziej znanych dostawców produktów do ogrodnictwa. Przedsiębiorstwo jest też liderem prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny, by przynosiło to wartość całemu społeczeństwu i środowisku – podkreśla Jacek Siwiński, prezes COMPO Polska. COMPO. Po prostu piękne rośliny COMPO jest jednym z najbardziej znanych dostawców produktów do ogrodnictwa w Europie Zachodniej. Czy zamierzacie w równie bogaty sposób rozbudować ofertę na rynku w Polsce? Jacek Siwiński: Rzeczywiście, całościowa oferta sprzedażowa naszej firmy jest bardzo szeroka. Jesteśmy jednym z bardziej wszechstronnych producentów, ponieważ oferujemy klientom kompleksową ofertę produktów, poczynając od podłoży i dodatków do nich, przez nawozy, środki do pielęgnacji i ochrony roślin oraz środki przeciw szkodnikom. W Polsce naszą ofertę sprzedażową rozwijamy od lat – stopniowo. W całości jest ona skierowana do rynku hobby: dla właścicieli ogrodów przydomowych i miłośników zieleni balkonowej i domowej. Najbardziej jesteśmy kojarzeni z produkcją podłoży ZDJĘCIA: Łuczak, firmowe ogrodniczych najwyższej jakości COMPO SANA i COMPO BIO. Ich skład jest bardzo bogaty: to nie tylko torf, ale również kompost, perlit, włókna drzewne, mikro- i makroskładniki nawozowe, hydrożele, glinka. Warto zaznaczyć, że bazujemy na naszych własnych zasobach torfu. W zależności od gatunku sadzonych roślin – balkonowych, storczyków, bonsai, kaktusów i sukulentów, róż, rododendronów, warzyw itp. – podłoża COMPO mają optymalny i zbilansowany skład. Jaką macie strategię, aby dotrzeć z Waszymi wyrobami do użytkowników? J.S.: Podstawową strategią jest to, aby nasze wyroby były dostępne możliwie blisko miejsca zamieszkania naszego odbiorcy. Stawiamy na partnerstwo z centrami i sklepami GARDEN BIZNES
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz