Lider Biznesu 5/2024

14 Nr 5/2024 BLIŻEJ BRANŻY Jakie są Państwa plany na 2025r.? Na jakie działania zamierzacie Państwo położyć największy nacisk? Sukcesywnie staramy się rozwijać naszą produkcję. W zeszłym roku zrobiliśmy duże nasadzenia drzew alejowych w gruncie. W dalszym ciągu uczymy się tego tematu i w przyszłym roku chcemy dalej się rozwijać i szkolić w kwestii drzew. Ponadto mocny nacisk kładziemy na rozwój samego gospodarstwa, poprawę infrastruktury, ulepszenie systemów nawodnieniowych czy też dalszy rozwój naszego parku maszynowego. W skrócie utrzymanie szkółki w dobrej kondycji – to jest nasz cel na zbliżający się rok. Gdzie rosną najdalej Wasze rośliny w Europie? Jeżeli chodzi o Europę, to można powiedzieć, że rosną na całej jej długości i szerokości. Eksportujemy rośliny do takich państw jak np. Norwegia, Szwecja czy Finlandia, czyli Europa Północna. Ponadto Europa Zachodnia – Wielka Brytania, Europa Południowa – Włochy, Europa Wschodnia – Rumunia, Mołdawia. Natomiast dużo roślin sprzedajemy także do Azji, m.in. do Gruzji, Armenii, Kirgistanu czy Kazachstanu. Jakie kanały marketingowe wykorzystujecie do sprzedaży? Staramy się korzystać z wielu kanałów marketingowych. Głównym kanałem i jednocześnie najpopularniejszym w dzisiejszych czasach jest obecność w Internecie, głównie w social mediach, takich jak Instagam

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz