Lider Biznesu 5/2024

44 Nr 5/2024 TRENDY Kampanie w Google Ads potrafią być skomplikowane. Nierzadko wymagają odpowiedniej wiedzy, doświadczenia i umiejętności, aby mogły być poprawnie skonfigurowane i przynosić zyski. Jednak nie jest to reguła. Istnieją bowiem kampanie, które nie będą wymagać od nas większego zaangażowania, a co najważniejsze, nie będą także wymagać zaawansowanych umiejętności oraz wielkiego budżetu. I właśnie jeden taki typ kampanii chciałabym dzisiaj przedstawić. W taki sposób, aby każdy, nawet osoba, które do tej pory nie miała styczności z Google Ads, mogła krok po kroku taką kampanię ustawić dla swojego centrum ogrodniczego, sklepu ogrodniczego czy kwiaciarni. Na potrzeby niniejszego poradnika przygotowałam także materiał video, w którym krok po kroku pokazuję, w jaki sposób ustawić, skonfigurować i włączyć prostą Jak utworzyć pierwszą prostą kampanię w Google Ads? kampanię w Google Ads. Aby zobaczyć materiał, wystarczy zeskanować kod QR widoczny obok tekstu. Film otworzy się w aplikacji YouTube. Poniższy poradnik powstał natomiast dla osób, które preferują wersję pisaną. Krok 1: Logowanie do Google Ads Pierwszym krokiem będzie zalogowanie się do Google Ads. Aby to zrobić, wystarczy zalogować się do swojego konta w Google – będzie to ten sam login i hasło, co do Gmail. Jeśli nie masz jeszcze konta w Google, konieczne będzie jego założenie. Do Google Ads logujemy się na stronie ads.google.com. Zanim zaczniemy tworzyć kampanię, będziemy musieli dodać podstawowe informacje o naszej firmie – jej nazwę oraz adres WWW. Tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads może wydawać się bardzo skomplikowane. Instrukcję, jak krok po kroku przygotować szybką kampanię dla centrum ogrodniczego, znajdziesz jako video po zeskanowaniu kodu QR. TEKST : Marta Tysowecka, założycielka Greendea. Specjalistka od digital marketingu i sprzedaży w branży ogrodniczej www.greendea.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz