Lider Biznesu 5/2024

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 47 TRENDY To był już ostatni etap reklamy, klikamy więc przycisk Dalej. W tym miejscu ustawiamy strategię ustalania stawek. Zmieniamy ją z Konwersji na Kliknięcia i klikamy Dalej. ogrodniczym, sklepem ogrodniczym czy biznesem lokalnym. W widoku kampanii będziemy mogli na bieżąco obserwować ilość wyświetleń i kliknięć oraz koszt kampanii. Na sam koniec pozostaje nam ustalenie budżetu. Może to być już od 10-20 zł dziennie. Po ustaleniu budżetu klikamy przycisk Dalej. Na sam koniec pozostaje dodanie danych do płatności. W tym miejscu musimy uzupełnić dane naszej firmy oraz podpiąć kartę płatniczą. Na start Google pobierze z niej około 50 zł na poczet pierwszych reklam. Nie trzeba się obawiać tego, że Google pobierze nam z karty zbyt wiele środków. Nawet jeśli ustawimy budżet dzienny 10 zł i jednego dnia Google wykorzysta z niego większą kwotę, np. 15 zł, to innego dnia budżet ten będzie mniejszy. Finalnie na koniec miesiąca Google nie wykorzysta budżetu w wysokości 300 zł. I w ten sposób utworzyliśmy naszą pierwszą prostą kampanię w Google Ads, która będzie generować nam ruch na podstawowe słowa kluczowe związane z naszym centrum REKLAMA Po najechaniu na nazwę kampanii po jej prawej stronie pojawi się koło zębate. Klikając w nie, możemy w zakładce Stan kampanii w każdym momencie ją wstrzymać, a w zakładce Budżet zmienić dzienny budżet na większy lub mniejszy. Kampanię warto doglądać, jeśli przynosi efekty, można zwiększać ilość słów kluczowych (np. na elementy asortymentu, jak sadzonki, rośliny doniczkowe, nawozy), jak i budżet. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz