Lider Biznesu 5/2024

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 49 POZIOM WYŻEJ reklam produktowych pozwalają na przekazanie bardziej szczegółowych informacji i są idealne do trafiania w specyficzne zapytania i potrzeby klientów. Jak działa reklama tekstowa? Reklamy tekstowe składają się z nagłówka, opisu i adresu URL. Wyświetlają się nad organicznymi, czyli darmowymi, wynikami wyszukiwania lub pod nimi, w odpowiedzi na konkretne zapytania użytkowników. Wygląd reklamy produktowej w Google dla hasła „nawóz pod truskawki” Co ważne, wyświetlać reklamy możemy dokładnie na takie frazy kluczowe, które wykorzystują użytkownicy poszukujący określonych produktów. Miesięczną ilość wyszukiwań można sprawdzić w specjalistycznych narzędziach. Screen z jednego z nich przedstawiamy niżej: Liczba wyszukiwań dla fraz kluczowych „robot koszący” i „rękawice ogrodowe”, dane z narzędzia Senuto Przewagą tego rodzaju promocji jest jej elastyczność i możliwość dostosowania treści reklamy. Sami decydujemy, co w niej będzie zawarte. Możemy więc poruszyć takie aspekty, które są istotne dla konsumentów i tym samym zdobywać ich uwagę i zaufanie. Trzeba być jednak zwięzłym, ponieważ długość tekstów reklamowych jest mocno ograniczona. Ponadto wyświetlanie reklamy tego rodzaju może być zawężone do określonej lokalizacji, wieku czy zainteresowań. W efekcie REKLAMA

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz